Khamis, Februari 10, 2011

DAP SUDAH AKUI - GUNAKAN PAS /PKR HANYA SEBAGAI KERUSI EMPUK MEREKA


SUKU SAKAT DIDALAM DAP memang mengetahui dan mengesahkan pekara ini.Mereka hanya mengunakan PAS semata2 untuk meraih undi orang2 melayu.Sebagai balasan, PAS akan diberi beberapa keistimewaan untuk berada didalam barisan exco dibeberapa Negeri dibawah kekuasaan PR.

Selain daripada keistimewaan tersebut,DAP juga berjanji akan membantu dari segi dana dan logistik kepada PAS jika bertanding didalam PRK atau pun PRU.

DAP terpaksa menjilat kembali air ludah yang telah dikeluarkan kepada PAS berkaitan isu negara islam.Karpal Singh pernah mengeluarkan kenyataan yang keras kepada PAS dengan berkata " Langkah Mayat Kami Dulu Kalau nak tubukkan Negara Islam".

Seperti biasa DAP hanya memejamkan mata dan Memekakkan telinga apabila isu negara islam dibangkitkan.
Malah DAP juga sanggup menjilat air jubur Anwar semata2 mahukan undi Melayu.

Pada tahun 2008,Karpal Singh pernah mengatakan yang Anear Ibrahim adalah saorang individu yuang paling tidak boleh dipercayai - "Anwar harus bertaubat.DAP tidak memerlukan manusia seperti Anwar.Dia banyak skandal.Saya tahu banyak kes beliau" kata Karpal Singh.
Tetapai itu dulu.Sekarang mereka adalah sekutu rapat yang sedang berusaha kuat memecahbelahkan rakyat malaysia.

PAS pula sangat teruja dengan anak didik DAP yang sanggup mencemarkan ugama islam semata2 mahukan undi melayu.PAS sanggup menghalalkan cara bila DAP secara terang2an memperlekehkan ugama islam.
PAS sanggup menggadaikan prinsip parti semata2 mahukan kuasa....

Menegakkan syiar islam hanya tinggal kenangan bilamana DAP dan PKR cucuk jarum.....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bukan kerusi empuk bro....
tapi keldai .....