Sabtu, Februari 05, 2011

JAWAPAN KEPADA PAS DAN SEKUTUNYA !

TERKINI! BERITA PANAS DARI MESIR YANG MESTI DIBACA SEMUA RAKYAT MALAYSIA!

Dari kiri; Duta Malaysia di Mesir – Dr Mohd Fakhrudin Abdul Mukti, Ketua Delegasi Misi Ke Mesir Yb Senator Dato Seri Hj Jamil Khir Baharom, Presiden Kelab Putera 1 Malaysia Dato Hj Abd Azeez, Timbalan Menteri Luar, Yb Senator Kohilan Pillay, Setiausaha Politik Perdana Menteri Dato Sahlan Ismail.

SIDANG MEDIA KHAS DARI PEJABAT KEDUTAAN BESAR MALAYSIA DI CAIRO

Ketua Delegasi Misi Khas ke Mesir, Yb Senator Dato Sri Jamil Khir terpaksa membuat satu Sidang Media Khas bagi menangkis pelbagai khabar angin mengenai proses membawa keluar semua pelajar pelajar Malaysia dari Mesir.

Kerja kerja jahat pihak yang tidak bertanggungjawab menyebar berita palsu bahawa pelajar pelajar Malaysia yang dibawa ke Jeddah terpaksa membayar tambang untuk pulang ke Malaysia... Ini membuatkan ramai pelajar disini keliru dan enggan keluar dari tempat tinggal masing masing sekaligus menyukarkan proses membawa mereka pulang. Diwaktu yang sama, ramai ibu bapa pelajar pelajar juga semakin risau dan bimbang seandainya anak anak mereka masih berada disini, sedangkan keadaan semakin tidak selamat..!!

Untuk berita penuh klik sini

House PK; Ini apa cerita wahai Pakatan Haramjadah semua oi? Kerajaan Malaysia siang malam dok bertungkus lumu snak selamtakan manusia-manusia yang bakal menjadi PENYOKONG TEGAR korang ni ha!

Korang pulak, dah memang kita tahu perangai macam babi ni asyik-asyik nak buat fitnah! Terbaru si Zuraidah Jalang dari Ampang tu dalam twitter dia telah mengatakan semua orang Malaysia di Mesir yang nak pulang ke tanah air melalui kapal terbang akan dikenakan bayaran kononnya.

Aduh! Dah la korang tak tolong lepas tu korang BUAT FITNAH TAHAP BABI pulak tu! Bila masa kerajaan nak charge ni? Wei bebal kesemua mereka dibawa pulang secara percuma la! Siang malam mereka kerja dan mencuba sebaik yang mungkin supaya kesemua penyokong TEGAR korang boleh balik sini dan berTAKEBEER!

Kalau aku, bior mereka semua kat sana tu ha! Nasib baik la PM kita ni jenis yang baik hati nak tolong! Jenis anjing tersepit ni korang tolong macamana pun esok digigitnya jugak nanti!

Sorry la aku tak nak jadi HIPOKRIT ok! Aku tau kebanyakan yang pergi sana tu semua adalah bakal militan PAS dan Pakatan Harami, mungkin ada segelintir yang baik namun jenis peminum air wali selipar memang ramai yang kat sana tu ha.

Kalau mereka berakal, maka kini mereka akan nampak siapa sebenarnya yang sedang bermati-matian membantu untuk membawa mereka pulang. Kepada ibu bapa yang totok Pakatan Haram tu semua, pesanan aku sikit je..

Toksah risau la, anak-anak korang ni semuanya selamat di dalam tangan mereka yang pergi untuk menyelamatkan mereka tu ha! Takde sapa nak layan anak-anak kamu sebagai binatang di Jeddah tu ha! Mereka semua dilayan baik sekali.

Kalau tak percaya bila mereka balik nanti dan sekiranya mereka seorag Islma yang sejati dan bukan sesat sebab terpengaruh dengan PAS maka mereka akan menceritakan perkara yang sebenar! Ingat! Allah sentiasa bersama dengan orang-orang yang benar





sumber: parpukari.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tinggai saja budak-budak puak haramjadah tu...tak guna tolong anjing tersepit semua...depa tak mau tolong tapi bila orang nak tolong pi ludah kat muka orang yg nak tolong pulak...memang dasar celako besau depa ni