Rabu, Februari 16, 2011

KPN JANGAN JADI LEMBEK. KETEGASAN TS KPN DIPERLUKAN !

(KEPALA MANDUR KURANG AJAR )

Barisan Bertindak Hak Hindu (Hindraf) mahu bertemu dengan Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar untuk membincangkan rancangan mereka mengadakan perarakan pada
27 Februari nanti untuk bantahan penggunaan novel Interlok di sekolah-sekolah.
Dalam suratnya kepada Ismail hari ini, pengerusinya yang dalam pelarian P Waythamoorthy (gambar) berkata, mereka bimbang terdapat agen provokasi yang mungkin dihantar oleh Umno untuk menggangu acara itu.
Katanya, oleh kerana rancangan perarakan pada Mac ini berniat baik dan aman, polis patut melaksanakan tugas mereka memastikan tiada kejadian yang tidak baik berlaku.
"Jika kamu enggan buat apa yang patut, kami letakkan tanggungjawab untuk segala insiden buruk yang mungkin berlaku dan kamu dianggap cuai dalam menjamin keselamatan orang ramai yang tidak bersalah, yang membantah secara aman," tulisnya dalam sepucuk surat.
Acara itu, digelar Solidarity March Against Umno Racisme (Perarakan Solidariti Menentang Perkauman Umno) dijadual diadakan di KLCC di ibu negara. Tujuan utamanya bagi membantah tindakan Kementerian Pelajaran yang mengekalkan penggunaan novel kontroversi Interlok.
Pengkiritik - terutama daripada pemimpin dan aktivis kaum India - menolak teks sastera itu dengan anggapan ia sensitif dan memberikan gambaran buruk terhadap masyarakat itu.
Ingatan kepada TS KPN
Jika TS KPN melayan arahan silaknat tersebut,maka tercalarlah maruah hampir 90000 anggota PDRM yang lain.Jangan jadikan mereka semua sebagai barang mainan kepada silaknat tersebut.
Mereka sentiasa mengharapkan saorang ketua yang boleh dijadikan
payung serta tiang seri yang teguh !
Mengapa perlu dibawa berunding dengan sipenderhaka itu.Dia lah yang menyebabkan terjadinya huru hara yang menyebabkan rakyat marah kepada PDRM.
Jangan dilayan salakan anjing yang menyalak tanpa tujuan.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Diharapkan agar seluruh warga PDRM jangan termakan hasutan Parti Pembangkang.
Mereka hanya mahu melihat malaysia Hancur untuk ditinggalkan kepada anak cucu kita nanti...

AWAS !

Tanpa Nama berkata...

Tak perlu layan... kan PARTI HARAM.???? JANGAN BAGI MUKA DI BARUA TU///???? JIKA PERLU KESELAMATAN TERGUGAT.... ISA....ISA...ISA..