Selasa, Februari 22, 2011

SPESIS SETARA ANWAR SUDAH MUNCUL !

Semalam Hata Wahri berkata dia akan menjual tanah milik keluarganya untuk dijadikan modal bagi menerbitkan sebuah akhbar bebas yang bernama Utusan Rakyat.

Semua itu temberang semata-mata. Halo Hata Wahari, tak usahlah kau nak berselindung di sebalik nama bebas untuk mengabui mata orang ramai. Kami tahu dimana kiblat mu dan apa agenda sebenar kamu.

Kamu bersekongkol dengan PKR untuk menjahamkan Utusan Malaysia dari dalam kemudian kamu kata bebas. Khaikkkkk ptuihhhhhhh.....

Alasan jual tanah keluarga untuk dijadikan modal ? kau nak tipu siapa bro ?

Untuk pengetahuan pembaca, sebenarnya rancangan penubuhan akhbar Utusan Rakyat adalah rancangan PKR. Untuk mengabui mata rakyat kononnya mereka tidak terlibat dalam penerbitan itu maka mereka gunakan si kitol Hata Wahari sebagai alat mereka.

Perkara ini telah dibincangkan dalam satu forum pada 15. Feb yang lepas yang mana dalam forum itu Hata Wahari yang kononnya bebas turut sama membentangkan kertas kerja bagaimana cara untuk menjatuhkan Kerajaan BN dan cara untuk menjahanamkan Utusan Malaysia.


Lihat di bawah,

Rumusan yang dibuat oleh seketeriat forum terhadap kertas kerja yang dibentangkan oleh Hata Wahari, seorang pekerja Utusan Malaysia.

Kenyataan Hata dalam malaysiakini semalam berhubung Utusan Rakyat

"Ini bukan akhbar politik. Kita mahu tunjukkan sebuah akhbar sebenar yang bebas, beretika dan profesional serta tidak memihak kepada mana-mana pihak," katanya yang menjadikan kebebasan media sebagai agenda utamanya di NUJ.
Bukan politik ya ? dicadangkan dan dibincangkan dalam forum PKR kemudian kata bukan politik.

Lihat perkara nombor tiga di tajuk Pandangan Yb Nurul Izzah

Sedang berusaha wujudkan Utusan Rakyat dan berharap Hata Wahari boleh menjadi CEOnya

Kau nak kelentong apa lagi Hata. Jual tanah ya ? Wa....kah...kah....kah....kah....kah....
Jual tanah konon, padahal jual bontot kepada PKR.

Sudah terang lagi bersuluh Nurul Izzah yang kata dia (PKR) sedang berusaha wujudkan Utusan Rakyat dan dia (PKR) berharap Hata boleh jadi CEO.

Nak tunggu apa lagi wahai Utusan Malaysia ? masih nak simpan lagi pekerja seperti itu ? dia kerja dengan Utusan dalam masa yang sama dia pergi nak kerja dengan orang yang anti Utusan.
 
 

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kaki kelentong dan banyak belajar dari Anwar Ibrahim.

CUCU TOK WAN berkata...

biasalah tuh... bayangkan seekor wartawan kokak nak dijadikan CEO untuk sebuah akhbar baru yang diidam-idamkannya... mahu dia tak buat cerita...

Sayangnya, cerita dia bertahap tolol... dan kalau jadilah Utusan Rakyat itu, jadilah ia sebagai akhbar tolol...

Tanpa Nama berkata...

HATA NI SPESIS ANTU RAYE. DLM UTUSAN JADI HANTU. LUAR UTUSAN JADI PENCACAI FUCKATAN. PATUT DIA DH KENE TRAJANG KLUAR DARI UTUSAN...HARKK PTUIHHH!!