Khamis, Mac 17, 2011

BABI SAKIT GILA BABI - LUPA APA DIA DAH BUAT

Ini dah jadi macam cerita Iblis bagi nasihat kepada manusia, jangan ikut jejak langkahnya... sebab kalau ikut jejak langkahnya, nanti masuk neraka dan kekal di dalamnya buat selama-lamanya. Kalau dia buat, tak mengapalah, sebab dia memang semulajadi Iblis dan tidak akan masuk syurga sebab telah dijanjikan untuk jadi bahan neraka.

Anwar Ibrahim adalah orang yang paling lantang apabila berlaku demonstrasi yang menentang dan mendesaknya agar menyerahkan DNA kepada mahkamah.
Selalunya dialah orang yang pertama sekali berteriak agar rakyat negara ini bangkit memberontak dan melakukan rusuhan serta demonstrasi jalanan.
Sekarang, apabila kena kat batang hidung sendiri, lain pula cakapnya. Lain pula tanggapannya!

Juak-juak Anwar Ibrahim dalam semua bidang pun turut mengecam sama ekoran demontrasi mendesak Anwar semakin lantang dan semakin membesar. Tahu pula mereka, demonstrasi-demonstrasi tersebut tidak sesuai di negara ini.

Habis, jadahnya yang mereka sendiri buat demonstrasi untuk hampir setiap perkara, termasuklah kerana Anwar balun jubor jantan dari tahun 1998 sampai sekarang?

Hari ini semua pihak dalam Pakatan Rakyat mengecam kerana NGO dan UMNO buat demonstrasi mendesak Anwar Ibrahim... agak-agaknya kalau mereka yang buat demonstrasi dan mereka dikecam, pandai ke tidak mereka bersilat lidah?

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau kaum kerabat dia yang buat huru hara.. Tak apa.
Kalau orang lain.. tak boleh !
Haramjadah !

Tanpa Nama berkata...

layarilah ... http://www.freemalaysiakini.com , percuma.

Ular Menyusur Akar berkata...

anon 12:21, yang buat demo tu bukannya atas arahan UMNO. Kebetulan ada ahli UMNO. Mereka kalau buat demo memang atas arahan parti. Saperti yang saifudin nak buat isu dna kelak.

Demo yang sekarang berlangsung tak pun menganggu ikonomi negara. Traffic pun tak perlu jam. Hanya menyuarakan hak rakyat marhaen iaitu Saiful dan sambil menyokong sistem perundangan yang telus.

Tanpa Nama berkata...

betoi..memang pelaq

Tanpa Nama berkata...

cuba tenung betul2 dahi si munafik tu, ada tanda kaf pha ra, tak?