Selasa, Mac 15, 2011

PAS SUDAH HILANG IDENTITI

Apa yang diperkatakan oleh Dr Faisal Tehrani adalah realiti sebenar betapa khawarij PAS sudah lama hilang asas perjuangan mereka.Krisis identiti khawarij PAS kelihatan mereka ini adakalanya liberal berupa PKR.

Adakalanya khawarij PAS bertukar rupa menjadi DAP apabila menyerang politik nasionalis yang diperjuangkan oleh Umno.PAS tidak lagi memperjuangkan Islam didalam dasar mereka. Hj Hadi,Nik Aziz , Nizar dan kesemua pimpinan khawarij bersependapat perjuangan Islam sudah tidak menjadi keutamaan.


Sebab itulah kita dapat melihat DAP sudah mengambil alih perjuangan PAS apabila Lim Guan Eng bertindak menjadi khalifah mengula gulakan umat Islam dengan pelbagai cara.Satu pengiktirafan kepada Setiausaha Agung ultra kiasu chauvanist rasis DAP.Malah setiap kali Lim Guan Eng berucap kalangan khawarij PAS pasti akan bertakbir.

Ingatlah yang diperjuangkan oleh khawarij PAS sekarang ini adalah semata mata untuk survival politik DAP. Sebab itulah DAP menggangap khawarij PAS sebahagian daripada sayap kanan pemudah cara mendapatkan undi melayu tuli totok khawarij.

Pisau kata " depa dok berasa dah jadi ahli syorga,pasal tu semua depa bantai suka hati kata kat orang".

PENGANUT2 PAS sudah dirasuk untuk memilih kunci kunci2 syurga yang dijanjikan oleh PAS



pisau.net

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS hanyalah parti yang menguntungkan ahli2 yang ada jawatan.Penyokong hanya jadi hamba kumpul dana !

Tanpa Nama berkata...

jangan komen pas dengan hanya tengok bayangannya saja,kalau nak tau perjalanan pas misti masok tengok dari dalam kalau tidak kemen2 yang dilemparkan itu hanya andaian saja sebaliknya komen yang ditujukan kepada umno adalah kenyataan kerana umno sudah mejadi pemerentah 50tahun lebeh memang nampak dengan mata kepala dan mata hati apa yang umno lakukan dari dulu kini dan.....kedepan WALLAHUAKLAM