Jumaat, April 22, 2011

KALAU DINEGARA CINA - DAH MAMPOS DAH !!!!

PENGKHIANAT bernama Azmi ini di-akui begitu licik dengan permainan silap-matanya sehingga berjaya mengaburi semua pihak, termasuk pihak atasan-nya.Nama beliau disebut oleh RPK didalam pendedahan mengenai konspirasi isu Altantuya !

Siasat hingga ke akar umbi. Jika pengkhianat seperti ini dibiarkan berleluasa atau dilepaskan dengan hukuman yang ringan ramai lagi mungkin tergerak untuk mengkhianati negara tercinta ini demi pangkat dan wang ringgit.
Kolonel Azmi bin Zainal Abidin telah disebut oleh Raja Petra Kamarudin sebagai individu yang turut bertanggungjawab dalam memberi maklumat palsu bagi mengaitkan Perdana Menteri dan isteri terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya.
Keupayaan menipu oleh Kolonel Azmi tidak dapat ditandingi oleh individu lain kerana, sama seperti manusia bernama Anwar Ibrahim, Azmi begitu licik hingga mampu “menjual aiskrim kepada orang Eskimo”.
Berdasarkan maklumat yang kami perolehi dan disahkan oleh mereka yang mengenali PENGKHIANAT ini, dia menipu untuk mendapatkan habuan bagi mengekalkan gaya hidup mewah dan kepentingan peribadi.
PENGKHIANAT ini membawa diri sebagai individu berprofil tinggi dengan putar-belitnya yang menonjolkan hubungan rapat dengan pihak Istana, Menteri dan tokoh-tokoh politik, pegawai tinggi kerajaan dan golongan korporat.
Dalam perkhidmatan dengan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) pula, PENGKHIANAT ini telah "di-petisejuk-kan" sekurang-kurang-nya sehingga selesai siasatan dalaman yang kini berjalan.

PERSOALANNYA KINI - Apakah PENGKHIANAT seperti si Azmi ini akan hanya di-siasat dan di-ambil tindakan dan dikekalkan didalam Angkatan Tentera Malaysia?
Rasanya adalah wajar dan setimpal jika kegiatan PENGKHIANAT ini disiasat dalam konteks 'PENGKHIANATAN TERHADAP KERAJAAN MALAYSIA DENGAN NIAT UNTUK MENJATUHKAN KERAJAAN DENGAN FITNAH KEJI TERHADAP PERDANA MENTERI"!

Pihak Angkatan Tentera Malaysia harus mengambil tindakan yang berani dan membuat ketetapan agar khidmat PENGKHIANAT ini ditamatkan dengan serta merta, batalkan segala jenis dokumen perjalanan PENGKHIANAT ini dan siasat PENGKHIANAT ini hingga ke-akar umbi.

Ramai di-kalangan pegawai tinggi Angkatan Tentera Malaysia sudah pasti risau setelah tembelang PENGKHIANAT ini dipecahkan Raja Petra Kamaruddin kerana kita tidak tahu setakat mana si PENGKHIANAT ini telah membocorkan RAHSIA NEGARA demi kepentingan peribadi.

Jika PENGKHIANAT ini sanggup mewujudkan fitnah terhadap PERDANA MENTERI demi untuk menjatuhkan KERAJAAN MALAYSIA, tidak mungkinkah PENGKHIANAT ini menjual RAHSIA ATM demi wang ringgit?

PENGKHIANAT ini harus di-tahan dibawah peruntukan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dengan serta-merta sebelum keadaan menjadi parah. Ini bukan persoalan politik, kegiatan PENGKHIANAT ini adalah ancaman serius kepada KESELAMATAN DALAM NEGERI.

Saya ulangi, apakah kita boleh percaya yang PENGKHIANAT ini tidak membocorkan RAHSIA NEGARA demi wang ringgit jika dia sanggup mewujudkan fitnah terhadap Perdana Menteri yang mengetuai KERAJAAN MALAYSIA?



Fikir-fikirkan lah wahai bijak pandai - Terutama Zahid Hamidi !!!!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Laknat Punya Melayu.
Kena sakit gila BABI apa ?

Tanpa Nama berkata...

Nama Azmi dlm isu Altantuya dah lama timbul, kenapa ATM tidak siasat?Kenapa baru sekarang?
Sewaktu buat cerita pangkat Lt Kol, sekarang dah Kol.Apa ni?
Kalau dlm isu keselamatan dan politik sebegini ATM tidak peka....aku bimbang.

Tanpa Nama berkata...

kalaulah terbukti dia tidak bersalah agak2 nye korang boleh kena saman tak?erm,patutnya ada satu akta lagi blogger2 ni...ntah papelah pemikiran orang melayu ni. orang cina sibuk gelakkan2 kita.belum apa2 korang dah tuduh dia pengkhianat.lebih teror dari yang arif..hurmm

fin berkata...

pengkhianat negara wajib dipancung. Bunuh saja jika benar didapati bersalah, masa depan agama dan anak2 bangsa lebih utama.