Selasa, April 05, 2011

KARPAL SINGH HILANG PUNCA

KONONnya Karpal Singh hendak menjadi Super Hero didalam Pakatan.
Beliau mencabar Speaker Parlimen untuk mempertntonkan Video Sex Anuar diDewan Parliment.Dia menyahut cabaran orang ramai agar video tersebut ditayangkan kepada Ahli Parlimen sepertimana beliau berbuat demikian terhadap DP Vijendra lalu.Kononnya beliau berani kerana meyahut cabaran tersebut.Sebaliknya beliau tersungkur dengan hanya disergah !


Namun langkah beliau memakan diri sendiri keran video trsebut telah tersebar dengan meluas keseluruh dunia melalui internet.Kali ini karpal Singh hanya mampu melopongkan mulutnya.Tiada lagi isu yang akan dispin untuk menyelamatkan Anwar.
Hanya 'PERUT" yang akan dijaja semasa diwawancara dan berceramah !

Penyebaran video tersebut memang tidak diduga oleh semua orang.Ianya dilakukan oleh sesaorang yang berada diluar Malaysia.Mereka pun sangat marah kepada Pakatan yang terus menreus menafikan ketulenan video tersebut.

Melalui sumber yang dipercayai, mungkin banyak lagi video yang setarafnya akan didedahkan oleh pehak tertetu jika Anwar masih berdegil dengan egonya.Pendedahan  tiersebut ternasuklah video Anwar meliwat dan melanggan pelacur pondan diThailand.

Sehingga kini Karpal Singh dan suku sakatnya belum lagi bersuara untuk menubuhkan SuruhanJaya Diraja Siasatan bagi melengkapkan siasatan berkaitan ketulenan video tersebut.

"Hearsay" mengatakan karpal sudah hilang minat untuk meneruskan menjadi peguam bela Anwar didalam kes liwat.....



bs:

Karpal Singh sudah jadi Kapal Sink !





3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Berundurlah Karpal... sebelum kehinaan mengiringi pemergian kamu !

Tanpa Nama berkata...

tu lah..puak2 hamPAS tau tak muslihat mangkok hayun tu...!yg malu nanti org melayu....dah pulak ISLAM(ISLEE)kalau depa setju memang bogok belaka lah MELAYU dlm dewan tu..renung2kan.

Dot berkata...

kalau betul karpal pun dah tak mahu menjadi lawyer dia, maka sesungguhnya Alah SWT sudahpun menunjukkan kebenaran kpd kita seepas solat hajat yg dibuat. satu persatu kebenaran akan tersingkap, cuma apakah kita redha menerima qada' & qadar Alah?