Isnin, April 04, 2011

KARPAL SINGH KEPANASAN - STROKE KAT MULUT PULAK !

Tengah hari tadi kereta mewah yang dinaki YB Karpal Singh tiba-tiba meragam dan terus padam betul-betul atas jalanraya yang tengah sesak dengan ribuan kenderaan berbagai jenis yang bergerak perlahan dan secara kebetulan kejadian berlaku tepat dihadapan sebuah hotel terkemuka di Ibu Negara iaitu Hotel Carcosa Sri Negara.

Akibat terperangkap dalam kesesakkan lalulintas serta perjalanan trafik yang perlahan menyebabkan Karpal Singh tiada pilihan lain selain duduk saja dalam kereta selama berjam-jam sambil dalam kepanasan sambil memakan 'karipap' bagi mengalas perut dia yang tengah berkeroncong serta 'tidak buncit' itu sementara menunggu pemandu beliau memeriksa punca kerosakkan dibahagian enjin kereta.

Periksa punya periksa maka akhirnya pemandu beliau iaitu Nizar Jamaluddin baru perasan yang beliau terlupa untuk mengisi minyak kereta walaupun sebelum bergerak dari Bangunan Parlimen menuju ke Damansara dia ada melihat meter minyak yang menunjukkan yang minyak hanya tinggal berapa liter saja dan bila saja sedar akan punca kereta padam lalu memberitahu kepada bossnya Karpal Singh.

Karpal Singh yang tengah sibuk mengemaskini akaun facebook serta twitter miliknya dengan menggunakan Blackberry yang baru beliau beli dari Thailand terkejut besar apabila pemandunya memberitahu yang kereta mereka naiki sudah kehabisan minyak serta kering dan tiada tinggal walaupun setitik dalam tangki minyak.

Geram dan marah dengan keadaan tersebut, Karpal Singh yang sebelum itu nampak hanya berdiam diri dalam kereta tanpa banyak bicara tiba-tiba bersuara "celaka punya pemandu, saya kasi itu gaji tak cukup kah sama dia, duit minyak sudah saya sediakan dalam kereta tapi kenapa dia masih boleh lupa isi,,,habislah, matilah saya kalu ini macam...mana saya boleh "pusing-pusing" macam dulu dengan kereta...kalu dulu saya mau "pusing" pergi mana semua boleh....tapi sekarang mau cakap apa pun sudah tiada gunanya lagi."

Betullah !!! sekarang Karpal Singh mau pusing cerita macamana lagi? ..dalam YouTube sudah ada apatah lagi kalau dalam blog-blog....semuanya menulis tentang "video Oh Mega" itu.





sumber:
http://hilbertmontell-anakmerdeka.blogspot.com/


SAWADIKHAP !
PAI KAP BAN MR.SINGH.
PU YAI LENG2 PAI MENGKOK.
MAI PEN RAI ,
PU YAI SUNTUT PUNGKOQ SINGH !

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KARPAL SINGH mesti berubah.Kalau tidak... memang celakalah dia !

Tanpa Nama berkata...

Pusing punya pusing akhirnya Karpal dipusing oleh Anwar.

hahahaha

SingKi