Selasa, Jun 28, 2011

KALAU PDRM TAK LARAT BIARKAN ATM AMBIL BERAT

Nampaknya penganjur Bersih masi berdegil dan semangkin kurang ajar dengan mahu meneruskan perhimpunan haram tersebut.Mereka seolah2 telah mendapat satu semangat yang kuat dengan adanya tangan2 hantu dari luar negara.

Ambigai memang terlalu kurang ajar dan berperangai seperti orang yang berpenyakit anjing gila. Sudah Banyak nasihat  dan penerangan telah diberikan oleh pasukan keselamatan agar mereka membatalkan perhimpunan tersebut namun tidak diendahkan.

Mereka sengaja mencari alasan untuk menegakkan benang yang basah.

Jika mereka dengan kurang ajarnya meneruskan juga rancangan tersebut , diminta Pehak ATM mengambil alih mengawal perhimpunan tersebut mengantikan PDRM - biarkan mereka merasakan pula bagaimana ketatnya kawalan ATM.

Pehak PDRM hendaklah menjalankan pendakwaan dan tahanan peserta Bersih dan biarkan ATM menjalankan kawalan keselamatan.

Biarlah pehak luar mempertikaikan tindakan tersebut.Namun ianya adalah baik bagi mengajar peserta bersih yang terlalu kurang ajar.

Biarkan 13mei berulang kembali......... tahulah kami melakukannya !

4 ulasan:

Ahmad Naim berkata...

setuju..perana ATM perlu

Tanpa Nama berkata...

Ada lagi ke Askar Melayu di Raja? Kalau ada kemana peginya SARGENT HASSAN.... semangat nya sangat diperlukan di saat malaysia menghadapi huru hara Julai nanti. Pacak kan askar2 melayu disetiap laluan bandar Kuala Lumpur. Bila nampak lain macam je TEMBAK jangan bagi can. PDRM kalau tak boleh tangkap keparat2 bershit tu, balek rumah je main dengan anak2.

Tanpa Nama berkata...

yang ni aku sokong 1000% bro..dah lama aku nak dengar cadangan macam ni... biar ATM yg selesaikan polis sediakan kertas pendakwaan... nak tengok sikit keras ke tak kepala ambiga..kena ingat seandainya YDPertuan Agung murka dgn demostrasi ini maka jgn ada lagi yg cuba membantah, itu semua kerana kebaikan,ATM di bawah panji2 YD Pertuan Agung maka layaklah mereka yg selesaikan, aku PAS pun memang tak suka dgn perkara2 macam berbalik lah kita kepada pesanan Nabi Muhamad S.A.W diakhir hayat Baginda
"AKU HARAMKAN UMATKU MEMBUAT KEMUSNAHAN DI ATAS MUKABUMI", kalau tak setuju dengan dasar Kerajaan gunakan saluran yg betul dan berhemah bukan bertengkar macam pasar dalam Dewan Rakyat...

Tanpa Nama berkata...

Betul tu. Kalau PDRM tak larat kita pakai ATM. Nak lihat Malaysia jadi macam Libya, Syria atau Yamen baru nak bertindak?Mangkok-mangkok tu ada tempat nak lari. Kita nak belah kemana?