Khamis, November 03, 2011

PAS TAKUT DENGAN AMBINGAI SIALAN

Seksualiti Merdeka -

PAS Lu Memang SIAL!

AMBABIGA sekali lagi cuba merobek keharmonian rakyat Malaysia khususnya  bangsa Melayu dengan cuba menganjurkan forum kebebasan seksualiti. Seksualiti Merdeka  disini membawa maksud rakyat bebas untuk mempunyai hubungan sejenis seperti lesbian, GAY, perkahwinan sejenis, perhubungan jubor ke jubor sesama lelaki dan sebagainya.

Ini jelas bercanggah dengan ketentuan agama ISLAM yang menjadi agama rasmi dinegara Malaysia. Mahukah kita melihat persekitaran akan datang, remaja lelaki  bebas berpelukan dan bercium di khalayak ramai? Lebih malang bila remaja lelaki itu anak  kandung kita..anda mahu?

Persoalannya disini, sewaktu BERSHIT 2.0 diadakan, PAS yang memperjuangkan ISLAM telah bermati-matian bekerjasama  dengan AMBABIGA sehinggakan ada yang sanggup berlakon menemui ajal dalam Demo BERSHIT yang lepas. Kononnya Kerajaan BN tidak teluslah, itulah inilah. Bagaimana pula respon PAS bila Ketua mereka AMBABIGA menganjurkan Forum Seksualiti Merdeka ini? PAS membisu...ptuih !!

Pas yang visinya memperjuangkan ISLAM sekali lagi tunduk kepada  desakan rakan politiknya. Dari negara Islam, ditukar kepada negara berkebajikan dan sekarang negara demokrasi beragama. Sehinggakan ada desas-desus mengatakan, PAS menggunakan hadis  bagi menyokong usaha AMBABIGA!.

Bagi asam , PAS sudah tidak  relevan digelar Parti Islam Semalaysia. Ia lebih afdal digelar Parti Anjing Suruhan .

PRU13 - UNDI BARISAN NASIONAL
 
 
 
 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Perempuan India ni kan idola Pas, dia ni maksum, dlm Bersih dulu Pas kata sesiapa sokong si India ni kan sama seperti pejuangan nabi... kalau mati pun dpt shahid...

Sekarang ni si India idola Pas ni juga org yg sama sokong pesta seks bebas/songsang.

Kasihan Pas, parti ni dah tak kenal siapa kawan dan siapa lawan...

Maruah Pas semakin hari semakin hancur/rosak dan tercemar akibat berkawan dgn sahabat2 kafir mereka yg sepatutnya dijauhi malah patut ditentang tp sebaliknya Pas seperti dicucuk hidung ikut apa saja rentak dan kemahuan sikafir ni.