Ahad, Jun 19, 2011

PENYOKONG HIMPUNAN BERSIH ADALAH PENJILAT JUBOQ ANWAR !


Orang ramai yang menyertai perhimpunan "Bersih" pada 9 Julai depan, didakwa umpama ‘kuda tunggangan’ kepada agenda Ketua seks, Anwar Ibrahim.

Presiden Parti Bersatu India Malaysia, Datuk S. Nallakaruppan mendakwa, ia kerana kaedah menghasut orang ramai ke jalanan merupakan modus operandi Anwar apabila berada dalam keadaan amat terdesak.

Buktinya, kata NAlla, Anwar melancarkan demonstrasi besar-besaran selepas beliau disingkirkan daripada kerajaan dan parti sedangkan Tun Musa Hitam dan Tengku Razaleigh Hamzah tidak melakukan perkara sama walaupun pernah kecewa dalam politik.

Nasihat beliau mengharap rakyat tidak terpengaruh dengan menyertai perhimpunan ini, memang penganjur dakwa perhimpunan ini berkaitan usaha tambah baik proses pilihan raya tetapi "sekilas ikan di air, kita sudah tahu jantan atau betinanya".

“Saya sudah lama kenal Anwar dan tahu sangat perangai buruknya dibelakang isterinya, sehingga hari ini hanya sedikit saya dedahkan rahsianya, saya belum ‘buka’ semua lagi, kalau ‘buka’ semua dia akan susah,” katanya di sini, hari ini.

Dalam perkembangan berkaitan, Nallakaruppan berkata, tarikh berlangsungnya demonstrasi Bersih juga mencurigakan kerana ia diadakan hanya enam hari sebelum Anwar membela dirinya di mahkamah atas pertuduhan liwat yang kali ini bukanlah seperti yang pertama dahulu iaitu kejadian berlaku antara suka sama suka (sama-sama mahu).

Sehubungan itu, dakwanya, demonstrasi itu dijadikan platform bagi mengalihkan perhatian rakyat selain memainkan persepsi bahawa rakyat masih setia bersama ketua seks itu.

“Adakah ini secara kebetulan atau dirancang lama dengan tujuan memberi isyarat halus kepada institusi kehakiman bahawa rakyat tidak menerima sebarang keputusan tidak memihak kepada Anwar,” katanya


Sementara itu, beliau melahirkan simpati penyokong Pas yang memperjuangkan Islam, tetapi membiarkan diri mereka dipergunakan dalam demonstrasi yang dipercayai bertujuan mempertahankan individu yang dipersoalkan akhlaknya.



SUMBER

4 ulasan:

Aspirasi berkata...

salam tuan, cadang untuk tukar nama bersih kepada BerSHIT atau BeerSHIT.. sesuai dengan agenda kotor merka.. tq

Wake UP! berkata...

Salam Bro. Biasalah. PAS tu semuanya bodoh. Kalau bodoh senang nak dikeldaikan Al Jub.

KAYUAPI berkata...

Jadi semua yg berhimpun sokong PM di Putrajaya tu penjilat bonton PM la, begitulah andaian nya kan?

Tanpa Nama berkata...

Lebh baik sokong pemimpin bersih yg d tuduh drpd pemimpin kotor yg d tuduh. Prbandingn kejahatan pemimpin Umno & pemimpin PKR ni umpama langit & bumi. Semua org tahu si cacat ni gila kuasa nk jawatan trtinggi. Rakyat dh cukup boring dgn perangai Umno ni.