Rabu, Oktober 20, 2010

PUSAKA KOMINIS

KERJA SENI BODOH HASIL FAHMI REZA.
BARUA YANG MEMBAWA FAHAMAN
KOMINIS KEDALAM IPT DIMALAYSIA.

Fahmi Reza
Gender: Male
Industry: Arts
Occupation: Pekerja Seni
Location: Kuala Lumpur : Malaysia
Audio Clip
About Me

10 Tahun Sebelum Merdeka ialah percubaan pertama aku bikin filem, dan juga percubaan pertama aku dalam mengendalikan blog. Blog ini aku khaskan untuk maklumat² sejarah menarik yang aku temui dalam proses penyelidikan untuk filem ini. Aku masih dalam proses mencari veteran² politik lain dari zaman 1945-1957 untuk ditemubual. Jadi, kalau ibu, bapa, nenek, datuk, pakcik, makcik, saudara atau jiran kamu dulu aktif dalam PKMM, API, AWAS, PKM, UMNO, kesatuan sekerja, atau badan² politik lain, tolong email aku di -
fahmireza@gmail.com

My Blogs Team Members
sepuluh tahun sebelum merdeka
Revolusi'48
Revolusi Malaya
selanjutnya
juga disini

Tiada ulasan: