Isnin, Disember 27, 2010

TENANG DISERANG OLEH NO PLATE PAP - SINGAPORE !

SEJAK AKHIR2 INI KERETA PLATE NO PAP - abang DAP, telah banyak kelihatan didaerah Segamat terutama diDUN Tenang.Sebelum ini , plate no PAP memang jarang kelihatan diTenang.Kalau adapun mungkin boleh dikira dengan jari.Ini kerana daerah tenang adalah daerah yang jauh jaraknya dari Tambak Johor.

Kehadiran No Plate Kereta PAP yang luar biasa daripada selalu telah menjadi tanya kepada penduduk tempatan.Walaupun ada kelebihannya kepada peniaga tempatan,namun kehadiran yang banyak telah menimbulkan masalah tempat letak kereta dan masalah lalu lintas.Selalunya keadaan diTenang adalah TENANG,tetapi dengan kehadiran kenderaan ini keadaan sudah menjadi tidak tenang.


Kehadiran mereka sudah pasti memeriahkan lagi suasana PRK namun kemungkinan yang negatif tidak boleh disangkal.Kebanyakkan yang datang adalah berbangsa cina dan mereka sudah memenopoli tempahan hotel2 yang ada didaerah SEGAMAT !
Kemungkinan kenaikan harga sewa hotel dan rumah penginapan tidak boleh disangkal lagi.Mereka dengan mudah menyewa keseluruhan bilik2 hotel selama sebulan.Bayangkan berapa berapa bayaran yang akan mereka kenakan kepada pengunjung tempatan menjelang PRK nanti....

DAN YANG PENTING DIBERI PERHATIAN !!!!

ADAKAH KEHADIRAN MEREKA UNTUK MEMBANTU PAKATAN RAKYAT  DALAM KEMPEN PRK TERHADAP KAUM CINA DITENANG........

DAP TU ADEK KEPADA PAP !

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Masa ini lah pekerja Malaysia yang berkerja diSingapura mula pulang keKg. mereka diTenang untuk menjenguk keluarga disamping berkempen !

Ada udang disebalik batu.....