Khamis, Januari 13, 2011

ANWAR - I LOVE YOU ...... YOU LOVE ME - PAS

Anwar Ibrahim ketika ceramah di Gombak malam semalam mempertahankan presiden PAS yang kini berhadapan dengan kritikan berikutan pertemuan bersama pemimpin Umno pada 24 Disember lalu.Anwar juga memuji semangat setiakawan PAS terhadap PKR sejak mereka bergabung selepas PRU ke12 lalu.
Kata Anwar, Hadi dan PAS telah memperlihatkan sokongan padu mereka kepada beliau ketika berhadapan dengan hukuman penjara pada 1999. Mereka adalah Rakan karib yang sebenarnya dengan mengataka ,
“Ketika saya dipenjarakan, mereka yang menyokong saya ialah PAS, (Mursyidul Am PAS) Tok Guru Nik Aziz, dan Tok Guru Hadi Awang".
"Mereka inilah yang banyak menyokong dan memberi semangat  didalam menghadapi perbicaraan kes makamah saya"
(Anwar n the gang bang )“Mereka menghimpunkan ribuan penyokong mereka untuk mendoakan kesejahteraan saya. Mereka rakan karib saya,” katanya.. "Mereka jualah yang banyak membantu PKR didalam meneruskan perjuangan mencari keadilan dinegara ini".Ujarnya lagi.....

KAH KAH KAH
MEREKA TIDUR SEBANTAL TAPI MIMPI LAIN LAIN

WOW nampak gayanya PAS seakan sudah terpedaya dengan cara liwat anwar ibrahim memancing kawan2nya. PAS seakan sudah lupa peranan anwar yang begitu lantang menentang PAS ketika beliau berada didalam kabinet dahulu.Begitulah liciknya anwar ibrahim memperkudakan PAS demi mencapai matlamat menghalalkan cara !

KITA TENGOK SIAPA YANG KENA !

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macam biasa,dimana ada gula,disitulah ada semut !
Anwar pandai ambil kesempatan !