Khamis, Februari 24, 2011

KARPAL SINGH HAMPIR PITAM ANGKARA ANWAR !

Saiful ‘PASSIVE HOMO’;
Anwar? ‘ACTIVE HOMO’?

Karpal hari ini sebenarnya sudah meletakkan ‘paku terakhir’ kepada keranda politik Anwar Ibrahim.

Ramai yang tidak perasan – namun KARPAL pada hakikatnya sudah memberikan penegasan bahawa ANWAR ADALAH SEORANG ACTIVE HOMOSEXUAL. Satu keterangan ‘berlapik’ yang membayangkan bahawa memang ada sesuatu yang tidak kena di sebalik apa yang berlaku pada ketika itu.

Kita kena kaji – bahawa untuk beberapa hari ini, Anwar diwakili oleh RamKarpal. Anak Karpal. Bukan Karpal.

Malahan sudah ada ‘khabar angin’ di kalangan orang PKR sendiri bahawa Karpal hampir mengaku kalah dengan segala fakta kes yang dibawa ke mahkamah. Ada dua tiga benda yang Karpal rasa – memang sudah meletakkan Anwar sebagai antara pesalah yang diperkatakan.

Namun, Karpal terikat dengan ‘perjanjian’ yang tidak memungkinkan dia keluar daripada usaha mewakili Anwar.

Pagi tadi, Karpal meledak mahkamah dengan kenyataan bahawa Saiful adalah seorang ‘passive homosexual’. Kalaupun betul naluri Saiful adalah seorang homo;
apa pula naluri seorang lelaki yang gembira memasukkan alatnya ke dubur Saiful?Homoseksual jenis apa?Ramai wartawan yang terperanjat dengan kenyataan Karpal. Ramai yang menggeleng kepala. Ramai juga kalangan ahli keluarga Anwar yang tunduk malu.

Kita kasihan; kerana kenyataan Karpal sudahpun mengiakan bahawa mereka berdua adalah ‘pasangan serindit’ yang gemar memadu asmara.

Fakta.

Baca sepenuhnya di Gelagat Anwar sini

Lihat juga AIDC sini.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Karpal Singh buat2 tak tahu tapi sebenarnya ditahu Anwar saorang peliwat !