Ahad, Mei 22, 2011

JIHAD PAS - JIHAD BERBUNUHAN SESAMA MELAYU


Tohmahan tidak berasas PAS terhadap UMNO selama ini akhirnya memakan diri apabila Himpunan 10 Ribu Jentera Pemuda Pas Kelantan di Padang Perdana malam tadi menjadi bukti bagaimana parti itu memperalatkan pelajar sekolah agama dan maahad tahfiz di seluruh negeri ini dalam program politik mereka.
Lebih mengejutkan, rata-rata pelajar terbabit yang berpakaian jubah lengkap dengan lencana sekolah masing-masing, didatangkan dari seluruh negeri termasuk Gua Musang, menggunakan bas-bas sekolah yang beratur panjang di beberapa lokasi berhampiran.

Apa yang lebih mengejutkan apabila ucapan beberapa pimpinan Pas dalam program tersebut turut meniupkan kebencian dan penentangan di kalangan pelajar terbabit terhadap UMNO dan Barisan Nasional (BN).
Abdul Fattah berkata, pelajar terbabit yang berusia belasan tahun merupakan barisan yang akan menjatuhkan pemerintahan negara pada masa hadapan bagi diberikan kepada golongan yang berhak dan mampu membawa keadilan.

Sementara itu, Bob Lokman pula berkata, untuk mencapai kesejahteraan akhirat maka mereka perlu korbankan dunia dan dunia yang dimaksudkan adalah UMNO yang beliau dakwa gilakan keduniaan.
"Pas parti yang tahu destinasi di akhirat. Korbankanlah dunia, korbankan UMNO," katanya.

Berhati hatilah umat islam sekalian. Puak PAS dah berikrar akan membunuh umat islam di negara ini untuk mencapai niat jahat mereka. Pihak keselamatan negara perlu mengetatkan lagi kawalan keselamatan untuk mengelakkan umat islam dinegara ini yang menjadi mangsa keganasan puak PAS.
 
 
 
 
SUMBER:
malaysianheaven.logspot.com

1 ulasan:

Mohd berkata...

Ini adalah helah PAS utk mengambil kesempatan utk merembat duit rakyat terutamanya kaum Melayu yg leka dan yg mudah lupa.
PAS memperalatkan pelajar2 yg masih mentah utk dijadikan korban jihad. Lepas itu lebai2 PAS bolehlah berceramah di merata Malaysia mengutuk dan mencerca kezaliman Kerajaan BN yg telah membunuh pelajar2 yg tidak berdosa.
PAS dgn liciknya akan menubuhkan sekali lagi sebuah Dana Memali 2 utk mengutip derma dpd rakyat Malaysia yg sangat terkenal dgn sikap murah hatinya.
Spt juga dengan Dana Memali 1 dahulu yg duitnya habis licin lincau dirembat oleh lebai2 PAS, maka inilah peluang bagi lebai2 PAS utk merembat duit Dana Memali 2 pula.
Kan Melayu mudah lupa ??????????