Jumaat, Jun 03, 2011

MANA KETELUSAN PAS ! AWAS UNDI HANTU AKAN DIKIRA !

Dimaklumkan bahawa pengiraan undi bagi pemilihan pucuk pimpinan tertinggi PAS telah ditangguhkan dan akan mula diumumkan pada pagi 04/06/2011.


Walaupun penggundian telah tamat pada jam 1900 3/6/2011 tapi pengiraan dan keputusan penggundian ditangguhkan tanpa memberi apa2 sebab yang konkrit.Mereka hanya dimaklumkan bahawa penangguhan itu disebabkan adanya sedikit masalah teknikal.


Pekara ini telah menimbulkan berbagai reaksi perwakilan yang mahukan ianya diumumkan pada hari ini juga 3/6/11 - tapi terpaksa menunggu sehingga esok(04/06/11) untuk mendapatkan keputusan pemilihan yang muktamad.


Mereka mengatakan pekara ini sangat ganjil dan tidak pernah terjadi sebelum ini.


Adakah ini bersangkutan dengan Rm350K atau video sek !


Bagaimana pun perwakilan yang hadir akur dengan keputusan menangguhkan pengiraan tersebut dan akan meneliti keputusan yang ada.
Mereka bercadang mengadakan bantahan jika keputusan pemilihan dianggap tidak telus dan ada unsur2 penipuan.


Mereka juga  tidak teragak2 untuk memanjangkan kepada SPRM jika keputusan pemilihan didapati ada unsur2 sabotaj dan telah diatur oleh pihak2 tertentu.






BS:
Sama seperti PKR....
Boleh dibaca dah siapa yang akan naik !

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alahai kesiannya pada juak-juak yang membuang undi tu..mereka tak tahu ke slogan pun dah tukar, dari membangun negara Islam diubah kepada membangun negara kebajikan.

Ini presiden Pas juga yang umumkan, tak kanlah ahli-ahli Pas yang lain tak perasan..!! itu pasal sistem kiraan undi nya pun turut berubah sama.