Isnin, Julai 04, 2011

BERSHIT SUDAH BERTAPAK DIKL DAN SEKITARNYA !!!!


DImaklumkan dari rakan-rakan informer bahawa puak-puak Kotor 2.0 sudah mula berkumpul di KL sejak minggu lepas lagi. Khabarnya, beberapa pasukan gerak kerja perhimpunan itu sudah pun membuat pengkalan (base) dilokasi-lokasi strategic sekitar ibu negara.

Menurut sumber, troop-troop cybertroopers Kotor 2.0 sudah berkampung di sekitar Jalan Raja Laut sejak Selasa minggu lepas lagi. Khabarnya mereka terdiri dari golongan muda dari kaum Cina yang ditugaskan membuat propaganda melalui internet.

Saya pasti, mereka tidak akan mengakui kesahihan berita ini sekiranya ditanya dan mungkin juga mereka akan berpindah setelah lokasi mereka terdedah...

Saya juga dimaklumkan oleh seorang rakan bahawa budak-budak muda yang tidak mempunyai sebarang pekerjaan turut telah di angkut dari Kelantan, Kedah, dan Penang. Mereka diangkut awal untuk mengelak dari sekatan jalanraya yang dijangka bermula pada 6 Julai ini.

Dikhabarkan juga bahawa ramai kaum ibu dan anak-anak mereka ditawarkan untuk menyertai rombongan secara percuma ke KL oleh agen-agen perhimpunan haram ini.

Selain itu, mereka akan dibawa "melawat" SOGO, Jalan TAR, Kg Baru dan Dataran Merdeka. Ibu-Ibu itu turut diumpan dengan lawatan ke Nilai pada hari terakhir untuk shopping!

Sekiranya semua perkara ini benar, maka jelaslah puak-puak Kotor 2.0 ini memang benar serius untuk mengadakan huru-hara. Ibu-ibu diumpan untuk menjadi perisai bajingan-bajingan itu.

Saya terfikir, kenapa puak-puak ini membawa anak-anak kecil untuk merusuh sedangkan mereka tidak tahu apa-apa mengenai pilihanraya, layak mengundi pun tidak!

Entahlah. Menurut cakap rakan-rakan, 13 Mei akan berulang sekali lagi kali ini. Betul ke? Entahlah. Saya pun tak tahu...tapi nampak gayanya...begitulah! Apa kata anda?

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macam 13 Mei.... tapi kali ini lebih menyedihkan.... kita khuatir berlakunya pertembungan sesama umat.... harap semua pihak berfikir banyak kali agar sesuatu tidak terjadi kepada kedudukan kita sebagai pendominsasi politik negara ini.

Pemuda TG berkata...

Memang betul la bro, cybertrooper diorang siap semua dgn kamera2 dslr, nak ambil gmbr masa bertempur la kot...Bahaya nie...Kena guna heli kalau nak rakam....