Isnin, Ogos 01, 2011

REZEKI ADA DIMANA MANA


Ini macam punya Polis, Semut kena tangkap hari - hari pun tak pe. Patut la puak - puak Bersih hari tu beria - ia sangat nak kena tahan dengan Polis.

Tapi kenapa dia nak jadi penyanyi? Mungkin sebab dah tak tahan melayan kerenah puak - puak Pakatan pembangkang tu kot.

Mana taknya. Dah hari - hari diorang dok balun PDRM, kata diorang macam - macam, mana ada orang yang tahan.

Apa pun, Semut ucapkan tahniah kepada semua anggota Polis yang telah banyak menabur budi, jasa dan bakti kepada masyarakat.

Lantak la puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak kata apa pun. Yang penting Polis dah menjalankan tugas dengan baik dalam menjaga keselamatan dan keamanan Negara.

Bukan macam puak - puak Pakatan tu. Kerja diorang nak menimbulkan huru hara je. Menjahanamkan Negara pandai la!!!
DEMI cintanya terhadap bidang nyanyian, penyanyi Arrora Salwa atau nama sebenar Salwa Md. Razak,27, nekad meninggalkan kerjaya beruniform sebagai seorang anggota polis yang menjanjikan pendapatan tetap buatnya.
Berkhidmat selama tujuh tahun sebagai anggota polis atas permintaan keluarga, Arrora mengambil keputusan untuk menumpukan perhatian sepenuhnya dalam kerjaya nyanyian.
Sewaktu memegang jawatan Lans Koperal, penyanyi berzodiak Cancer ini turut menyertai kombo Polis Diraja Malaysia (PDRM) dan terlibat dengan pelbagai persembahan sepanjang bertugas.
"Saya rasa cukup selama tujuh tahun saya berkhidmat sebagai anggota polis dan sekarang masa untuk saya mengikut kata hati saya dan mengejar cita-cita sebagai penyanyi.
"Saya tahu kerjaya nyanyian tidak menjamin ganjaran lumayan atau pendapat yang stabil, tapi saya ambil risiko itu sebagai cabaran," jelasnya.
Biarpun masih hijau dalam dunia hiburan, nama Arrora dilihat sedang meniti di bibir-bibir peminat melalui 'single' pertamanya berjudul Ahmad



SUMBER

Tiada ulasan: