Ahad, Oktober 16, 2011

BARDDUTTUYACIN KAKI BUAT FITNAH

Bardtuya (CIKGU BARD) peminat tegar altantuya sekarang ini sudah kehabisan modal.Dahulunya si melaun ini cuba menarik perhatian Anwar dengan menjaja cerita fitnah altantuya , Dek kerana fitnah itu sudah basi dan rakyat sudah nampak kebenaran cerita baru pula dibangkitkan.

Dari gadis mongolia Bardtuya menukar minatnya kepada barangan kemas pula.Pada mulanya katanya Ds Rosmah membeli cincin dengan harga 74juta,kemudian dia pusing diskaunkan harga cincin jadi 24 juta ini disebabkan klentong beliau nampak macam tak real sangat.

Bardtuya sekarang dah mengila nak cetak risalah cerita cincin untuk memperbodohkan rakyat.

Pembohongan yang diulang ulang hampir setiap hari akan menjadi kebenaran,persepsi ini cuba dijadikan modal fitnah oleh Bardtuya.

Buang saja nama cikgu tu,.sebab kebodohan kamu makin lama makin menonjol kebebalan kamu..tapi rakyat bukan bodoh sangat. Tak logik langsung jika cincin yang bernilai puluhan juta dibeli dengan hanya mengunakan perkhidmatan kurier! Ds Rosmahkan vvip. Apa kebodohnya seorang vvip bukan susah pun nak beli cincin tanpa pengetahuan orang ramai ,Dia pi beli cincin di luar negara,kemudian dia pakai atau pun simpan dalam beg,VVIP seperti ini tidak perlu melalui pemeriksaan kastam pun ..Siapa yang nak periksa Ds Rosmah? Apa perlunya dia beli cincin yang terpaksa melalui perkhidmatan kastam sedangkan beliau sendiri pun boleh terus ke kedai dan pilih sendiri barang kemas.

Terbukti cincin tersebut hanya dijadikan pameran oleh pihak penjual,wujud bukti cincin tersebut tidak dibeli...



sumber:Pisau.net

Tiada ulasan: