Ahad, Januari 01, 2012

ADAM ADLI - TAHUN BARU DILOKAP - BANGANG !


    (Adam Adli si bangang)

Nak berdemonstrasi sangat puak-puak nih!
Ambik kau... akhirnya terhumban ke dalam lokap!

Kalau berdemonstrasi untuk meningkatkan mutu pembelajaran masing-masing, atau nak naikkan CGPA, rasa-rasanya seluruh rakyat Malaysia akan menyokong Adam Adli dan kengkawan bangangnya. Ini tidak, mereka berdemonstrasi untuk menyokong Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat, sesuatu yang sebenarnya langsung tidak ada kena-mengena dengan kehidupan dan tugas mereka selaku pelajar universiti.

Mungkin alasan yang diberikan boleh mewajarkan gelagat demonstrasi mereka, tetapi sebenarnya itu hanyalah alasan cetek kerana motif sebenar adalah untuk membolehkan mereka meraih simpati dan sokongan daripada pelajar-pelajar universiti bagi tujuan 9 Januari nanti!

Demonstrasi di hadapan UPSI malam tadi, telah menyebabkan Adam Adli, Syukri Razab dan 15 orang yang lain, diberkas dan dihumbankan ke dalam lokap di Balai Polis Tanjung Malim.

Seelok-eloknya selepas ini, singkirkan mereka terus dari UPSI. Biar mereka sambung belajar di UNISEL pulak. Lagipun UNISEL memang menggalakkan dan melahirkan graduan-graduan demonstrasi yang bakal menggegarkan dunia. Jangan diberi peluang langsung kepada Adam Adli dan kawan-kawan jahanamnya daripada terus berada di universiti awam. Tempat mereka boleh diberikan kepada anak-anak Melayu-Bumiputera yang benar-benar ingin belajar dan meningkatkan taraf hidup.

Kalau tak salah, ada kursus yang khusus tentang demonstrasi yang diajar di UNISEL di bawah Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor!!!
 
Ini lah produk busuk yang ingin dilahirkan oleh PKR dan sukusakatnya.
Seharusnya dicantas sebelum melarat !
 
KLIK DISINI

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kasi hancur sama manusia2 keparat ni..! Kecik2 dulu tak nak mamposs.!!

Mohd berkata...

Nak ajar budak Adam Adli tu senang aje.
Masukkan dia dlm lockup bersama dgn penjenayah2 yg memang samseng. Biar dia kena liwat.
Muka budak Adam ni pun macam muka orang yg selalu kena liwat. Dia ni mestilah hasil dpd sekolah asrama penuh di mana kejadian meliwat ni dijalankan berleluasa dgn di pelopori oleh Anwar.