Rabu, April 17, 2013

Manifesto BN Johor Mensejahtera Rakyat

JOHOR BAHARU, 16 April – Manifesto Barisan Nasional (BN) Johor untuk pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) yang membawa slogan ‘Mensejahterakan Rakyat’ dilancar oleh Pengerusi Badan Perhubungan UMNO dan BN Johor Datuk Abdul Ghani Othman.
Abdul Ghani bersama rakan Barisan Nasional berikrar untuk terus melaksanakan 20 intipati yang terkandung dalam Manifesto itu pada majlis Pengumuman Calon Barisan Nasional (BN) dan Pelancaran Manifesto BN, di sebuah hotel di sini hari ini.
Antara janji BN dalam manifesto itu ialah meningkatkan penyediaan perumahan dan rumah mampu milik; membasmi kemiskinan tegar dan meningkatkan pendapatan; memperkasakan masyarakat berilmu dan bermodal insan; menjamin keselamatan dan kesejahteraan kejiranan; dan memperkukuh dan mengembangkan syiar Islam.
BN juga berikrar untuk membina dan menaiktaraf jalan utama dan jalan kampung; mengurniakan hak milik tanah kepada rakyat; memacu pertumbuhan ekonomi yang tinggi dan mampan; mewujudkan lebih banyak peluang pekerjaan; menggalakkan lagi perusahaan kecil dan sederhana;
Mempelbagaikan struktur ekonomi dalam bidang baharu; menaiktaraf system tebatan banjir; Membangunkan pengangkutan awam di bandar dan di pekan; memperbaiki kualiti hidup di bandar; dan memastikan perkhidmatan kerajaan yang cekap dan berkesan.

SUMBER

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Toms And Terrasoless Shoes Casual Range Of Stylish Yet Durable ShoesToms shoes are about new to the market. You may acquire noticed them around, they accessory a little like an espadrille, but they do not acquire the cork bottoms, instead, they acquire an adaptable sole. They are an actualization of shoe admired by boyish people, and abnormally students. They acquire the abounding above of acclimation altogether the allegation for actualization and comfort.[url=http://www.cheaptomsbuy.com]Cheap Toms sale[/url] Discover The brand got successful in making its presence felt globally within three years of its conception. [url=http://www.cheaptomssite.com]Cheap Toms[/url] Here are some stars that we've caught wearing TOMS Shoes supporting the One for One cause! [url=http://www.tomsfans.com]Toms Oultet Store[/url] Read on to know some of the facts related to TOMS shoes:
Relate Artcile

[url=http://www.aber-online.de/gbk/guestadd.html]ordercomfortable toms women shoes for cheap price[/url]
[url=http://alldownunder.com/forum/posting.php?mode=post&f=24&sid=949a387661f9f5f7bd31fc15166b0a81]ordercomfortable toms men shoes for cheap price[/url]

Tanpa Nama berkata...

Exсellеnt wаy of explaining, аnd good post to
obtain infoгmаtіon сoncеrning my presentаtion subϳect,
which і аm going to ρreѕеnt in uniѵersitу.


Also vіsіt my ωebpagе ... payday loans