Jumaat, Disember 24, 2010

AWAS UMAT ISLAM DIMALAYSIA - PAKATAN RAKYAT SEDANG MERANCANG SESUATU !

BERWASPADA ANDA SEMUA

KESUNGGUHAN PAKATAN RAKYAT untuk memerintah Malaysia adalah disebabkan oleh satu perancangan 100yrs.kehadapan oleh Pertubuhan FREEMASSON DUNIA.Pertubuhan ini telah menjalin hubungan yang rapat dengan parti DAP,PKR dan PAS.Parti Pas hanya digunakan bagi menarik golongan melayu islam sahaja.Oleh sebab itu DAP dan PKR sangat2 mengharapkan sokongan daripada PAS.Agenda utama pertubuhan ini adalah untuk menjadikan Negara Malaysia ini sebuah negara kristian atau Negara yang mengamalkan Islam Prural (Libral - seperti di Indonesia.Orang yang berlainan Ugama boleh berkahwin).Perancangan bersistematik ini digerakan daripada SINGAPURA dengan menjadkan Parti DAP sebagai tunjang gerakan tersebut.
DiSelangor dan Pulau Pinang telah ada beberapa siri forum,ceramah,majlis keraian,pesta dan lain2 lagi berkaitan gerakan ini.
Ingat lagi FORUM ANTARA UGAMA DI PUCUNG anjuran PKR !.


AWAS

(tunjang gerakan kristianiti diMalaysia)

(Buku2 dan Risalah yang akan diedarkan)


Kemerdekaan Malaya diharapkan dapat menghapuskan saki-baki gerakan tersebut. Tetapi peristiwa Natrah diSingapura menggugat sentimen orang Melayu Islam. Sekali lagi maruah umat Islam tercabar. Peristiwa yang menjadi catatan sejarah penting umat Islam itu amat melukakan hati umat Islam. Tetapi yang menyedihkan apabila kerajaan Malaya ketika itu tidak menjadikannya iktibar untuk memelihara kesucian akidah umat Islam Malaya.
Hari ini kesan tersebut telah mula dirasai, generasi era kemerdekaan tidak dibekalkan pendinding iman yang kukuh, akidah Islam di tahap yang menyedihkan, budaya barat menjadi ikutan sesetengah golongan muda. Penulis juga mengenali beberapa orang Melayu yang mengaku dirinya Islam tetapi pulang awal pagi dalam keadaan mabuk. Kesannya, akidah umat Islam mula goyah.

Laporan Bernama yang dipetik dari majalah The Minaret terbitan Pusat Islam California mengatakan pendakwah Kristian menjadikan Malaysia di antara negara sasaran bagi satu gerakan dakyah yang dipanggil “Window 10/40″, kerana Malaysia salah satu negara yang terletak di antara garis lintang 10 dan 40 di peta dunia (sumber: Berita Harian, 4 Februari 1997). Malah di dalam sebuah laporan Utusan Malaysia bertarikh 3 Februari 1997, Jabatan Agama Islam Johor bersama-sama dengan Kementerian Dalam Negeri telah merampas 250 judul buku mengenai ajaran Kristian dalam bahasa Melayu. Buku-buku tersebut menggunakan judul seperti Kaabah, Wahyu Ilahi dan Mengenal Rasul.

DiSelangor dan diPulau Pinang sendiri telah ada mubaligh2 mereka yang menjalankan gerakan ini dengan berselindung disebalik ceramah umum,Minum petang bersama YB,Dinner bersama Rakyat,Forum antara ugama dan bermacam2 lagi.

Awasi pegerakkan , pergaulan anda dan keluarga !!!!!

6 ulasan:

Yuseri Yusoff berkata...

Dia dh menyusup masuk ke kolej2 dah pun sebarkan benda ni. Cuma aku tk boleh tulis selagi tk dapat maklumat yang sahih.

blogenstarz berkata...

YY
Sebarkan kepada semua walaupun kesahihannya belum diperolehi.Ini adalah untuk berjaga2...
Mencegah itu lebih baik daripada mengubati !

dzimba berkata...

Tembak bro..jangan kasi roket meluncur

blogenstarz berkata...

d MMM
Nak tembak tu kena pastikan sasaran yang tepat....

Tanpa Nama berkata...

ORG MELAYU KENE INGAT...GERAKAN NAK MEMURTADKAN ORG ISLAM. MUSUH DLM SELIMUT RAMAI BROO. TAPI MUSUH MAIN JUBOR DLM SELIMUT TU LG BAHAYE KEHKEHKEH >|D

blogenstarz berkata...

JEFFRY

LUUUUU... HATI2,ROKET TU MUNCUNGNYA TUMPUL TAU...
KY JELLY DAH HABIS STOCK !
KARIPAP ESOK BARU ADA !

HA HA HA