Jumaat, Disember 31, 2010

YEAR END BLOCKBUSTER - SIAPA UGUT ANWAR IBRAHIM ?

SEJAK PARTI PAKATAN RAKYAT dapat menguasai pemerintahan lima negeri diMalaysia selepas PRU ke12,berbagai isu telah ditimbulkan oleh mereka tanpa henti.Dari sekecil2 isu kepadalah sebesar2 isu ditimbulkan.Isu yang paling mereka minati adalah isu berkaitan kematian.Kematian Teoh Beng Hock dan adik Amirullrashid adalah kemuncak kepada kegilaan mereka terhadap kematian.Kematian adalah makanan propaganda mereka.
Sebenarnya penulis tidak mahu menulis lanjut terhadap kebiadapan PR kepada Pemerintahan Raja Berpelembagaan diMalaysia.Jika mahu menulisnya,tidak akan habis selama  setahun....Isu yang ingin diutarakan adalah MENGAPA Anwar Ibrahim sentiasa menimbulkan keraguan rakyat terhadap kerajaan BN.
(DIUGUT DAN DIPERGUNAKAN)
Sebenarnya Anwar Ibrahim adalah saorang manusia yang telah diROBOTKAN oleh DAP.Segala tindaktanduk beliau adalah berpaksikan kepada arahan yang diperolehi daripada DAP yang menerima tunjuk ajar dan bimbingan daripada PAP Singapura.Dan PAP Singapura pula menerima arahan daripada Amerika Syarikat , diterajui oleh Israel dan Israel pula bapa kepada AS.
DAP telah mempergunakan Karpal Singh untuk merantai Anwar Ibrahim daripada lari dari semua ini.Sebenarnya Karpal Singh telah mengetahui Perangai Sebenar Anwar Ibrahim berkaitan Isu Liwat.Walaupun Karpal Singh telah menjadi Peguam bela Anwar Ibrahim, namun ianya adalah gimik permainan politik kotor DAP semata2.Rahsia perlakuan Anwar Ibrahim Meliwat didalam dan diluar Negara sudah menjadi asset kepada DAP untuk menguggut Anwar Ibrahim.Pendedahan Wikileaks sudah membuktikan bahawa Anwar Ibrahim adalah saorang Peliwat yang Tegar.
Kecekapan CIA,Mossad,PAP,DAP dan mendapatkan maklumat tidak dapat disangkal.Segala maklumat yang diperolehi akan dijadikan senjata mereka untuk MEMPERKUDAKAN sesiapa yang dikhendakinya.Kesimpulannya,ANWAR IBRAHIM tetap akan menjadi seperti sekarang ini bilamana rahsia besar beliau ditangan DAP.Dan Karpal Singh adalah mastermind didalam semua ini. 
(dirty mastermind)
Perbicaraan kes liwat adalah kemuncak UGUTAN Karpal Singh terhadap Anwar Ibrahim.
Berbagai helah telah dkemukakan oleh Karpal Singh kepada makamah bagi melengah2kan perbicaraan tersebut.Ini dilakukan oleh Karpal adalah jalan  memberi ruang kepada Israel untuk terus memberi arahan kepada Anwar menjalankan aktiviti ketua pembangkang yang biadap diMalaysia.

KARPAL SINGH ADALAH UTUSAN FREEMASON DUNIA DIMALAYSIA !

DAP ADALAH BAPAK SEGALA MAKHLUK PEROSAK !

PAP JUARA PENGHASUT !
 

2 ulasan:

Wake UP! berkata...

PAS ejen setan/Illuminati.

Tanpa Nama berkata...

Singapura bakal berkubur..temasek bankrup..

tiada apa lagi yg boleh dicontohi dari singapore..tahun 70-80an dunia sempit..provokasi LKY menghasut Israel tak lagi laku..