Sabtu, Februari 26, 2011

KARTUN PUN SURUH POLIS TANGKAP

(PAS - Phobia dengan katun ini )
PAS dikhabarkan akan membuat laporan Polis berkenaan gambar kartun ini yang tersebar meluas di kalangan masyarakat Dun N28 Kerdau.

Risalah yang menggambarkan DAP melompat kegembiraan sekiranya program 100 hari Pakatan Rakyat dilaksanakan itu, telah disifatkan sebagai satu cubaan hasutan melampau oleh pihak PAS.

Pengarah Pilihanraya PAS bagi Dun Kerdau ini, Tuan Ibrahim Tuan Man mendakwa pihak UMNO sebenarnya takut dengan Program 100 Pakatan Rakyat. Sebab itulah cubaan jahat seperti penyebaran risalah sebegini terpaksa dilakukan, kata Tuan Ibrahim.

Kalau kita tengok betul-betul, siapa yang takut sebenarnya dengan penyebaran risalah ni? PAS lah yang dilanda ketakutan kerana khuatir masyarakat Kerdau tahu siapa sebenarnya yang untung disebalik perlaksanaan janji buku Jingga.

Sebab itulah PAS cepat-cepat nak membuat laporan Polis supaya penyebaran risalah panas ni dapat ditarik balik. PAS tahu mereka pasti akan menerima malu jika masyarakat Kerdau mengetahui siapa sebenarnya yang berkuasa didalam Pakatan Rakyat.

Selama ini PAS sibuk mengatakan bahawa mereka yang paling dominan didalam gabungan PR. Tapi hakikatnya, PAS hanyalah dijadikan alat oleh DAP dan Anwar Ibrahim untuk memecah belahkan bangsa melayu di dalam negara.

Apa taknya, PAS melalui fatwa-fatwa menyeleweng para ulamaknya telah secara berleluasa menghukum rakyat yang memberikan sokongan kepada pihak Barisan Nasional (kerajaan Pusat).

Lihat saja sebelum ni di PRK Tenang. PAS dengan secara membuta tuli menjahiliyahkan pengundi yang memberi undi kepada calon Barisan Nasional. Inilah yang dimahukan oleh pemimpin DAP dan PKR supaya kekuatan politik bangsa melayu didalam negara tergugat.

Disebalik semua ni, PAS sebenarnya semakin dipinggirkan oleh bangsa melayu sendiri di seluruh negara. PAS yang menjadi barua kepada DAP dan tunggangan kepada Anwar bukan lagi menjadi satu rahsia.

Ini semua bakal menghancurkan PAS dari dalam jika mereka masih berdegil untuk meneruskan sumbang mahram dengan DAP serta PKR.

sumber
AYT.

PKR - Parti Keluar Ramai ramai !
DS Najib

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau PAS semuanya dibolehkan.Halallllll !
Kalau BN.... harammmm !

Bangsat sungguh depa noooo !

Tanpa Nama berkata...

KLU IKUT FATWA WALLY SLIPOR DAH LAMA PENGANUT2 DIA OTOMATIK KAFIR SB MEMBANTU KOMUNIS DAP KEHKEHKEH

TARANTULA berkata...

KREATIF JUGA MAMAT PELUKIS TU YA BRO