Rabu, Februari 23, 2011

MUNGKIN TERINGIN UNTUK DICALUNKAN DIMERLIMAU


MARILAH KITA RENUNG KEMBALI SIAPA KAH BOB LOKMAN INI.SAYA BUKAN NAK PERSOAL KAN KEPERIBADIAN BELIAU TETAPI...
ROCKERS YANG PERGI DARI DUNIANYA

SILA LIHAT KENYATAAN DI BAWAH.MUNGKIN JUGA ADA KEBENARANNYA

 Hasil kerja tangan Konsep dan Imej oleh Bob Lokman UNTUK ALBUM yang bertajuk
HUKUM KARMA..!!

Hairan betul ye Bob Lokman menyertai PAS kerana gagal mendidik anak katanya. Kenapa jadi cam tu Bob..? Orang lain mendidik anak mereka sampai dapat belajar keluar negara menyambung pelajaran tentang agama Islam, demi menambahkan lagi pengetahuan mereka tentang hukum Agama, sebaliknya kamu gagal..??

Orang lain boleh mendidik anak-anak menjadi insan yang berguna malah sembahyang langsung tak tinggal, pergaulan anak-anak dapat dibataskan daripada lebih berkawan dari belajar tetapi kamu gagal..??

Janganlah disalahkan bebudak yang tak matang akal lagi, sebaliknya IbuBapa lah menjadi teras dan cikgu terbaik dirumah dengan menjadualkan mereka terhadap pelajaran, berkawan mahupun soal agama. Sekiranya kamu gagal, kenapa pula mereka pula dipersalahkan..??

Malah oleh kerana kamu gagal, kamu bertindak menyertai PAS pulak kononnya dengan PAS kamu dapat mendidik anak, cam tu ker..? Kelakar je bunyi nye, tak masuk akal..!!!

Jadi adakah parti PAS ni terdiri daripada golongan yang bermasalah..?? Kata Bob Lokman kerana gagal mendidik anak lalu sertai PAS..!!!

Matang la sikit Bob, jangan cakap sembarangan dengan menyalahkan anak pula padahal IbuBapa dipertanggungjawapkan untuk mengasuh dan mendidik mereka. Semuanya bermula dari rumah, baik diajar maka jadi baik la budak tu, tetapi kalau kau biarkan saja mereka tanpa perhatian, semua orang tahu sendiri apa jawapannya
 
 
 
kl boyz

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ya tak ya..gaya serasi setail lah tu..lepas tangan jer..cari jalan mudah ke shogee. pas ni boleh buat ape pon kira ok.

Tanpa Nama berkata...

JAGALAH KESUCIAN SEMUA RUMAH-RUMAH ALLAH DISEPANJANG PRK

• Kepada semua pihak yang berkuasa tempatan kawasan yang berlangsungnya PRK dan kawasan sekitarnya (seperti JKKK, RELA, J/K Masjid & Surau, Ketua-ketua Kampung, Peghulu, Majlis Daerah, POLIS, Persatuan Belia dan sebagainya.

• Saya, selaku pemerhati bebas setiap PRK menyeru semua pihak bergembeling tenaga untuk mengawal segala Masjid, Surau atau Madrashah dari dijadikan puast penempatan gelandangan sempanjang berlangsungnya PRK.

• Dalam beberapa PRK yang lepas, saya mendapati ramai golongan gelandangan bermehrajalela mendiami RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai pusat gelandangan mereka. Kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH dicemari dengan kelakuan-kelakuan buruk mereka sepanjang mereka bergelandangan di RUMAH-RUMAH ALLAH.
• Mereka sesuka hati merokok, menjamu selera, berbual kosong dengan kuat, berpakaian kurang sopan (memakai tuala mandi keluar masuk RUMAH-RUMAH ALLAH, mengganggu ahli kariah untuk beribadat, mengotori bilik air dan dewan wuduk (sehingga ada yang menjadikan dewan wuduk tempat mandi), menganggu jema'ah wanita dan sebagainyan.

• Mereka sesuka hati menjadikan RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai HOTEL PERCUMA mereka dengan alasan mereka adalah musafir fi'sabillillah. Mereka ini sebenarnya bukan musafir fi'sabillillah tetapi gelandangan dari parti-parti politik yang berjuang untuk kelangsungan parti politik mereka.

• Mereka juga tidak segan - silu menghalau J/K RUMAH-RUMAH ALLAH yang mengingatkan mereka supaya menjaga kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH.

• Sekian sahaja harapan saya semoga semua musafir yang menumpang munaikan kewajipan bersolat di RUMAH-RUMAH ALLAH dapat beribatat dengan khyusu’.

blogenstarz berkata...

Anon:12:07
setuju sangat2.
Mereka jadikan tempat2 tersebut seperti rumah bapak dia.
Kebersihan langsung tidak dijaga.
Pengotor !

perupok selingsing XXX berkata...

sudahlah Bob, kami dah tunggu begitu lama negeri Islam acuan Pas di Kelantan tapi apa yg kami lihat hanya ckp saja yg tak henti2 habokpun tarak. Rasa meloya dan meluat itulah membuatkan kami jijik nak pangkah Parti Ajaran Syaitan tu.Sesungguhnya Bob kami tak mahu melihat Islam dihina di tangan Tuan Guru yg tak tau malu tu. dan satu lagi Bob, kalau tak adalah negeri2 selain dari Kelantan tu aku agak mamposlah kita nak memertabatkan Islam Bob, nak harapkan Nik Ajiz? buat Fatwa segera dan mengkafirkan sesama Islam serahkan pd dia..

JIM berkata...

hantar polis jaga semua mesjid dan surau....mereka boleh sembahyang...lepas tu halau mereka keluar...mesjid bukan tempat hotel free....mereka bolEh tumpang tidor di rumah AJK PARTI MEREKA.....

mereka ni memang pengotor.
ISLAM TAK SURUH KOTOR.