Selasa, Februari 08, 2011

RM120.000.00 LESAP DIMESIR.

"Kelantan telah menghantar wang tunai RM120,000 UNTUK PELAJAR DARI KELANTAN,menerusi wakil kerajaan ngeri, bekas pengerusi kelab pelajar mesir kelantan en.Zulkifli Yaakop.Seramai 1,281 pelajar negeri itu yang terperangkap di sana."

(cara PAS bagi bantuan......)

Aduhai,jumlah yang sebesar itu telah dijaja kepelusuk daerah oleh penceramah PAS bila ada jemputan.Mereka mengatakan jumlah bantuan yang diberikan adalah bagi membantu pelajar2 dari Kelantan sahaja yang terkandas semasa kejadian merusuh yang melanda Mesir lalu.

Namun manusia yang diamanahkan untuk mengagihkan wang bantuan tersebut telah bangganya menyatakan telah dapat menghulurkan bantuan walau pun tidak mendapat bantuan daripada pasukan misi ops. piramid.
Ini bermakna beliau telah berjumpa secara 'face to face' dengan pelajar2 dari Kelantan dan seterusnya mengagihkan wang tersebut. Terror tu....... one man show !

Dirasakan wang bantuan tersebut  tidak sampai kemana.Ini kerana ,semua pelajar malaysia yang terlibat telah diterbangkan keluar dari kawasan bahaya ketika wang bantuan rm120.000.00 itu tiba diMesir.Ini termasuklah pelajar Kelantan yang sepatutnya menerima wang batuan tersebut.

Dipehak kerajaan negeri,mereka pasti akan mengambil keputusan untuk menghapus kira jumlah wang bantuan tersebut dan akan dimasukan kedalam dana kempen PRU mereka..... bijak bijak.....

Jumlah tersebut sudah memadai untuk menampung dana kempen PRK Merlimau yang akan datang.Jadi mereka tidak perlu lagi menyusun kotak2 sepanjang jalan untuk mengutip dana seperti mana yang berlaku diTenang.

Orang PAS memang pandai mencari dana.

Dengan apa cara sekali pun mereka akan menghalalkan cara agar kutipan dana itu dapat dilakukan.

Otak PENIPU !


3 ulasan:

pacat berkata...

tumpang copy artikel bro!

Tanpa Nama berkata...

Duit Memali lagi banyak hilang....
JIHAD kata PAS....

blogenstarz berkata...

Pacat..
Tiada masalah hak cipta bro !
We all live under the same sun !