Selasa, Mac 08, 2011

BABI AKAN JADI GILA BABI BILA MELIHAT HARIMAU


Dap kecoh, depa kecoh pasal tentera tunjukan kekuatan dan aset mereka untuk tontonan umum di dataran merdeka semalam, tapi aku yakin masih ada lagi aset pertahanan negara yang tak di tunjukan kepada umum, aku pun tak kesah, bagus jugak, jangan di tunjukan semua, biar musuh tak tahu apa lagi yang kita ada.

Tapi kenapa dap kecoh pulak, kata tony puah bangkai, angkatan tentera nak takut-takutkan rakyat dengan buat perbarisan raksaksa macam tu, bodoh punya tony puah, kalau rakyat takut, takan beribu orang semalam berkumpul kat dataran merdeka tengok perarakan tu.

Kata pepatah, "berani kerana benar, takut kerana salah" pada aku simple je, tony puah takut kerana dia ada salah pada kerajaan, mungkin dia agen komunis atau pun dia agen risikan singapura yang sedang merancang untuk mengambil alih negara kita melaui parti dap. biase la komunis, mana boleh tengok askar, goyang kepala lutut dia beb...

Aku cadangkan pada pihak angkatan tentera, supaya kerap lah buat pertunjukan kententeraan tu, kalau boleh buatlah roadshow di seluruh negara, di samping dapat menunjukan aset tentera yang tony puah kata membazir tu, dapat juga tentera merekrut anggota baru yang teruja tengok askar kita berbaris. sekarang baru kita tahu, tony puah ni takut dengan askar.
Memang celaka haiwan sekor ni.Kalau tak menyalak,dia pasti akan menyondol2 bagai gila tak tentu arah.Aganya dia sekor ni terlepas dari ZOO atau pun hutan simpan berdekatan KL !
BANGSAT SUNGGUH !
SUMBER
DET

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Babi akan meroyan bila dengar bunyi mercun.....

Bingai @ Bangang berkata...

dah 45 tahun aku tengok perarakan tentera termasuk tatoo (pertunjukan khas) ATM di stadium tak rasa takut pun. Megah lagi ada sebab negara kita mampu dan semakin menarik minat rakyat untuk menyertainya.

tonik fuah ni lahir kat mane? kadang kerbau ke kandang babi?