Jumaat, Mac 25, 2011

VIDEO PORNO - WATAK UTAMA BUKAN DS ANWAR ????

Misteri video seks didedahkan Datuk 'T' kelmarin memasuki episod baru apabila Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) mendakwa telah melihat video itu dan menafikan 'pelakon utamanya' sebagai Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Menurutnya, video itu dipertontonkan kepadanya di bilik Hotel Flamingo, Ampang oleh Tan Sri Rahim Thamby Chik dan ahli perniagaan, Datuk Eskay Shazril Abdullah petang kelmarin setelah dibawa ke sana oleh bapa saudaranya.
"Datuk Eskay memberitahu beliau selalu membawa Anwar ke Thailand dan club house tempat kejadian itu berlaku. Menurutnya setiap kali dia membawa Anwar ke tempat itu, bilik itulah yang akan digunakan Anwar dan dia akan menggunakan bilik bersebelahan.
"Sepanjang tayangan itu, Rahim kerap mencelah memburukkan Anwar. Selepas habis tayangan, Rahim memujuk saya meninggalkan PKR dan berjanji membawa saya berjumpa Perdana Menteri,'' katanya.
selain menguruskan segala keperluan kewangan dan keselamatan. Beliau turut minta saya bawa Ahli Parlimen pembangkang lain untuk tengok video itu," katanya.
Beliau berkata demikian pada sidang akhbar di lobi Parlimen di sini hari ini yang turut dihadiri hampir 30 ahli Parlimen pembangkang termasuk dua Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar dan Salahuddin Ayub serta Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail.
Menurutnya, beliau mengecam lelaki dalam video berkenaan bukan Anwar berdasarkan beberapa perkara terutamanya keadaan fizikal yang berbeza.
"Memang imbasan lelaki itu nampak macam Anwar tetapi apabila dia bangun untuk menyarung seluar dalam, perutnya kelihatan buncit dan terlalu besar dibandingkan dengan Anwar. Punggungnya juga lebih berisi selain bahu si pelaku terlalu tegap dan lebar berbanding Anwar.
"Warna kulitnya juga cerah berbanding Anwar. Selain itu tempoh rakaman muka pelaku yang terlalu pendek dan hitam putih menyebabkan kesukaran untuk mengesahkan identiti pelaku.
''Disebabkan itu, sebaik keluar dari bilik tersebut saya katakan pada bapa saudara 'Demi Allah, itu bukan Anwar'," ujarnya.
Tidak terhenti di situ, Johari berkata, beliau turut mengatur pertemuan lima Ahli Parlimen PKR iaitu Datuk Kamarul Baharin Abbas (Teluk Kemang), Datuk Rashid Din (Merbok), Azan Ismail (Indera Mahkota), Abdullah Sani Abdul Hamid (Kuala Langat) dan Amran Abdul Ghani (Tanah Merah).
"Kami berjanji untuk bertemu di Hotel Flamingo pada pukul 3.30 petang semalam. Setelah bertemu bapa saudara saya di sana, beliau mengatakan Tan Sri Rahim dalam perjalanan.
"Dua jam kami menunggu tetapi tiada siapa yang hadir. Disebabkan itu kami menganggap ini adalah konspirasi terancang," katanya.
Sementara itu, Saifuddin berkata, perkara itu bukan sesuatu yang meragukan kerana tempahan dan bayaran bilik Carcosa Seri Negara, tempat video itu ditayangkan kepada media dibuat Timbalan Ketua UMNO Bukit Gantang, Kamarulail Sulaiman yang juga pegawai khas Rahim.




SUMBER:
UTUSAN

2 ulasan:

blogenstarz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

JANGAN BUAT SPEKULASI !