Jumaat, April 29, 2011

ALLAH MENENTUKAN SEGALANYA !

 Datuk Shazryl Eskay Abdullah yang merupakan salah seorang trio 'Datuk T' bersumpah laknat bahawa pelaku dalam video seks melibatkan pemimpin pembangkang adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Beliau melafazkan sumpah laknat berkenaan di hadapan media bersaksikan pembantu imam Masjid Amru Al-Asr Bandar Baru Sentul kira-kira pukul 4.15 petang Jumaat.

Shazryl Eskay memulakan upacara dengan mengucap dua kalimah syahadah.

"Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang berikrar dan bersumpah seperti berikut:
"Wallahi wabillahi watallahi, aku bersumpah bahawa aku dan Datuk Seri Anwar Ibrahim berada dalam paparan video yang telah dirakamkan pada 21 Februari 2011.

"Dan Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut. Sekiranya aku melakukan fitnah dalam kenyataan bersumpah ini, maka Allah akan melaknat akan diriku" katanya.

Hadir sama ialah bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Rahim Thamby Chik dan bekas Bendahari Perkasa, Datuk Shuib Lazim.

Ketiga-tiga trio 'Datuk T' berkenaan adalah individu yang bertanggungjawab terhadap pendedahan video seks yang didakwa miripAnwar yang juga Ketua Pembangkang

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bagiku pengundi atas pagar aku rasa kesian tgk org2 melayu munafik beragama islam mempermain2kan hukum dan kitab suci alquran..sedih sungguh...pada pandangan aku lah ciri2 fasik pada datuk ekskay terserlah bila dia permainkan hukum..dia nmengaku sebagi org islam dan beriman pada hukum Alquran dan Allah semasa nak menegakkan kenyataan bahawasanya perlaku itu adalah anwar berzina dgn perempuan pelacur kerana dia bersama2 dalam video tu tapi yg sedih nya sepatut nya dia mencegah dan membantah atau melarang perlaku itu berzina tetapi itu tidak berlaku malah bersengkokol pulak dgn perlaku tersebut.tapi bila bab bersumpah guna pulak alquran untuk panduan kebenaran..ini lah ciri2 fasik yg nyata serta mempermain2kan Alquran bukan utuk menegakkan hukum tapi untuk menegakkan kezaliman seolah2 tiada dosa yg menanti..adakah kita percaya pada sumpah sebegini???

Tanpa Nama berkata...

hahahaha....sebenarnya Dato Daot 3 ekor ni adalah datodato bodoh yang tak faham apa itu islam...itu la..mengaji tak mahu...kalau pergi mengaji ilmu islam pun lagi baik...bila tak mengaji..jadi lah macam keldai...bodoh dan bangang...mungkn sebab darah daging banyak sangat benda haram...adoiiiii....tukang buat blog ni pun sama bodoh macam dato dato 3 ekor tu...

Tanpa Nama berkata...

MEMANG ....BETULLLLL ALLAH SWT DAH KURNIAKAN USIA YG PANJANG , BADAN YG SIHAT....TAPI DI AKHIR USIA SENJA....JADI MACAM....NI PULAK....SEDIH....KAN KE PATUT ...CI RAHIM AND THE GONG....PI MASJID BELAJAR MENGUCAP...KE, MENGAJI ...KE....DALAMI ILMU....SEBELUM MASUK KUBUR....