Sabtu, Jun 11, 2011

PAS MEMANG KAKI KELENTONG - KAKI FITNAH ! BUSUK HATI !

Semalam MK sempat mendengar ceramah hamPAS di kejiranan Kulaijaya.Johor
MK cuba notekan beberapa isu yang disampaikan oleh penceramah jemputan mahu pengacara majlis yang perasan bagai nak rak.
Isu yang diutarakan pun dah tak releven lagi. Tetapi isu-isu seperti ini kalau untuk si bingai dan baghal, depa ni memang seronok nak dengar...yer la, sebagai pengukuhan minda...kahkahkah...nak tergelak pun ada MK malam tu.
Antara isu yang dibangkitkan
Isu nasional
1. Jet pejuang hilang engin
2. Kapal selam tak boleh menyelam
3. Kenaikan harga barang...GST
4. Buku Jingga sikit-sikit
5. Penubuhan KERABAT - Isu pengagihan tanah 20 ekar untuk bekas tentera
6. Perhimpunan BERSIH V2

Isu tempatan
1. Keluarga Miskin di kejiranan Bandar Putra
2. Lain2 tak ada

Nota:
Penceramah jemputan : S Subramaniam (Katanya Pengerusi Himpunan Penyokong hamPAS Kulaijaya), Adun Guar *** DUN Kelantan. Kolonel (B) **** ***** (MK tak kuasa nak bagi kredit kpd mereka ni, sbb tu malas nak tulis nama depa kecuali si ****ah tak sedar diuntung ni.

Pertama sekali MK cukup meluat dan rasa nak keluar air telinga dengar takbir bertalu-talu daripada penyokong bebal hamPAS yang dah tak mengira siapa yang bagi ceramah. Asal berceramah di pentas hamPAS semuanya ditakbirkan.
Memang celaka si bebal baghal ni.
****ah Subramaniam ni paling celaka.

1. Siap bagi Assalamualaikum...
2. Sebut Insyallah
3.Sebut Allah s.w.t (Kenapa dia tak sebut tuhan...dia bukan percaya pon Allah. Tuhan dia ntah sapa. Sialan

Pengacara ceramah pun jenis kaki fitnah. Antara isu yang dimomokan;
1. Menteri Pertahanan Malaysia bingai sebab beli jet pejuang tapi tak ada enjin.
   Pada MK ini statement bangang. Boleh ke orang yang waras akal fikiran nak percaya. Bagi la alasan yang agak diterima akal. Jet pejuang yang tak ada engin tu jet pejuang Malaysia tahun bila. Jet pejuang yang dah tak di pakai lagi pun nk bising...Bodoh piang. Itu bukan jet pejuang baru.
2. Isu kapal selam pun sama. Kapal selam tak boleh menyelam. Kahkahkah ... bodoh piang kali kedua untuk kau.
3. Pelawaan kepada ahlul baghal hamPAS yang jenis kaki gaduh untuk menyertai rombongan Mak Kiah hamPAS Parlimen Kulai ke KL pada 9 Julai untuk bersama-sama bergaduh dengan FRU dan pasukan keselamatan. Belanja kena kuar sendiri arrrr kata si bingai ni. Jom pakat ramai-ramai meramaikan...hamPAS pusat kata mahu mengumpulkan sejuta umat di sana. Wow...ramainya.
Provokasi supaya semua orang, termasuklah PM dan crew2nya dari UMNO, pasukan keselamatan, peniaga, pelancong, rakyat rasa takut dengan volume yang begitu besar.
Inilah mentaliti hamPAS, kata memperjuangkan Islam. Islam itu indah dan bukan sesuai rasanya berhimpun beramai-ramai kononnya untuk memperbetulkan demokrasi. hamPAS nak demokrasi macamana agaknya yer.

MK: Bodoh piang rupanya ahlul hamPAS ni rupanya. Harap penampilan jer Islamik tetapi otak letak kat lutut.

SUMBER:
melayukulai.blogspotcom

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sesuai la dgn penjilat2 tegar mereka..... semua bongok2 belaka...

Tanpa Nama berkata...

Aku dah letak satu ulasan kat blog tukar tiub tajuk bersih ni, nak tengok ada dikeluarkan ke tidak? Aku cabar diorang buat demo kat Bkt Bintang atau Petaling street.Ada Brani ke dia orang atau telur terkuncup. Kah kah kah.