Sabtu, Julai 02, 2011

MEREKA INI SEMUANYA ADA PENYAKIT ANJING DAN BABI GILA - SIAL !

AMBINGAI... BERSHIT MAT SABU2 DAN LIM GUAN ENG
Babi-babi yang mendukung watak membenci orang Melayu atau penguasaan Melayu dalam bidang ekonomi, sentiasa berusaha menarik orang Melayu agar sibuk dengan tujuan politik mereka. Segala ruang untuk orang Melayu akan ditutup serapat-rapatnya. Orang Melayu tidak dibenarkan sama sekali berniaga. Kalau dibenarkan pun, jumlah mereka terlalu kecil. Dan yang pastinya, kawasan perniagaan orang Melayu akan digunakan sebagai tempat berdemonstrasi dan mencetuskan kekacauan bagi memastikan orang Melayu takut untuk berniaga dan kekal sebagai pembeli serta pembekal barangan asas kepada orang lain!

Itu sebenarnya tujuan BERSIH 2.0 dan apa-apa sahaja kekacauan yang cuba dicetuskan oleh Pakatan Rakyat. Pakatan Rakyat yang didalangi oleh DAP tidak pernah mahu melihat orang Melayu menguasai ekonomi dan berkongsi dunia perniagaan dengan bukan Melayu. Kalau ada Melayu yang berjaya, segera dicop mereka sebagai kroni UMNO dan sebagainya bagi mengelakkan Melayu-Melayu yang lain menjadikan kejayaan tersebut sebagai motivasi.

Hanya 16% premis perniagaan di seluruh Lembah Kelang dipunyai oleh Bumiputera, menunjukkan permusuhan dan agenda jangka panjang Pakatan Rakyat terutama sekali DAP yang sangat bimbang dengan peningkatan lebih ketara orang Melayu berniaga.

Ketirisan, rasuah, kroni dan sebagainya adalah isu-isu yang sering dibangkitkan oleh Pakatan Rakyat bagi memastikan tiada langsung orang Melayu yang boleh bergelar peniaga. Tidak cukup dengan itu, mereka akan berusaha dengan cara menakut-nakutkan para peniaga Melayu, terutama sekali para penjaja agar tidak berniaga dengan mengadakan demonstrasi di tempat-tempat mereka berniaga.

Dek kerana itulah, tidak pernah sekalipun Pakatan Rakyat mengacau atau mengganggu kawasan perniagaan bukan Melayu seperti di Bukit Bintang, Brickfield, Bangsar apatah lagi Petaling Street.

Ada pernah terfikir tentang hanya 16% premis perniagaan yang dimiliki oleh Bumiputera dan jumlah tersebut perlu dikurangkan?

Rasa-rasanya, isu tersebut akan segera dipadamkan dengan KETELUSAN, KEBERSIHAN Suruhanjaya Pilihanraya... TUTUP ISU SEBENAR dan TIMBULKAN ISU BARU yang sebenarnya tidak ada sebarang kepentingan pun untuk rakyat Malaysia!!!
 
 

2 ulasan:

Terunapondoktimur berkata...

semua awk ni jahil dan sesat.
org nak bawak kbenarn kenapa awk tidak sokong.
islam tu kbenaran..tolak kbenarn makna toalk Islam..
awk mati dlm Umeno-UPCO...mati sia2...amalan awk Tuan Guru dah sebut...tidak boleh bawak masuk kubor..

Tanpa Nama berkata...

mana la bodoh ni,kalu rasuah,kroni kau boleh terima betul la kau LAHANAT kau dah tak tau halal ka haram