Rabu, Ogos 17, 2011

KHAS UNTUK PAKATAH HARAMJADAH - GILA KUASA

 

 Macam-macam sudah kita bongkarkan pasal isu gereja DUMC ni, baru-baru ini bila MBPJ dapat aduan bahawa gereja tersebut takde kelulusan untuk buat gereja maka ramai portal dan blog pakatan anak haram mengatakan ini semua adalah fitnah!

Kali ini kita bawakan dokumen sah mengenai campurtangan kuasa ghaib yang tidak mahu gereja yang penuh kontroversi tu disita. Sekarang ni kami akan dedahkan dokumen sebagai bukti bagaimana Pakatan Anak Haram kat Selangor ni menyalahgunakan kuasa.

Tengok dan baca dokumen kat bawah ni:



Korang tengoklah sendiri, bagaimana Pakatan Anak Haram menyalahgunakan kuasa yang diamanahkan rakyat kepada mereka, seperti yang telah berjuta kali aku sebutkan sebelum ini, DAPig ni memang parti Kristian dan mereka menjadi lebih kuat dengan adanya orang seperti Khalid Gereja Samad dan Khalid Gagap the Father!
Wahai kakitangan kerajaan sekalian, korang tengoklah sendiri bagaimana Ronnie Liu boleh cakap dia akan tukarkan sesiapa yang menjalankan operasi pernyitaan Gereja Haram tersebut! Dulu korang bukan main sokong lagi kan Pakatan Anak Haram ni kan? Sekarang lu orang rasa la, belum dapat negara lagi ni, baru negeri je...

Perlukah aku cakap lagi?

Tiada ulasan: