Sabtu, Ogos 13, 2011

THE STAR DAN PAS SENADA SEIRAMA TENTANG BABI


Isu akhbar TheStar menghina umat Islam apabila menyiarkan daging babi sebagai juadah berbuka puasa tidak pula membangkitkan kemarahan haprak pakatan.

Sebelum ini mereka begitu marah apabila karikatur yang menyamai fatwa Hj Hadi rakaman kamera tidak boleh dijadikan bukti,Besi katanya. Mereka terus bakar akhbar Utusan.

Pisau ambil contoh MP Khawarij Kuala Terengganu Wahid Endot dan Adun Wakaf Mempelam,2 khawarij sekawan ini pernah membakar akhbar Utusan marahnya bukan main, kononnya karikator tu kata besi(kamera) tak boleh dijadikan saksi ngentot Anwar melepaskan peluru berpandu darat ke udara ke atas
China Doll.

Adakah 2 YB ini berselera dengan juadah daging babi yang disiarkan oleh The Star? Adakah seluruh khawarij PAS pun turut sama suka benar dengan juadah dan menu berdaging babi hinggakan The Star pun tak dibakar dan tidak ditegur langsung?


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9-vnqErONqgbd4_nC7rFjWmTle4PJi3J6jtVlxaoyprajwV0wDFNSwUqopQId6eUMV1E6GCK9UNfs7aKxeb0i7BUrUZm_t24S3nAQkwgOeJ7CC6J_1U8oQ1wyTmORJbGif2_TJ9wAU4k/s400/Babi_Halal.jpg


Nampak gaya mereka lebih menghalalkan yang haram(ngentot China Doll dan menu babi) daripada menentang yang batil dan yang haram.

Pisau kata " pas kata 100% Halal,ada beranika?"

Read more:


 http://www.pisau.net/2011/08/pas-setuju-menu-babitak-bakar-star.html#ixzz1Uv8d5o1s

Tiada ulasan: