Selasa, Januari 11, 2011

SHOLAT HAJAT - ANWAR IBRAHIM SUDAH MENGGIGIL KEPALA LUTUT !

Maklumat yang diterima, beberapa NGO pro kerajaan akan mengadakan SHOLAT HAJAT PERDANA bagi meleraikan kekusutan perbicaraan Anwar Ibrahim.Ianya juga diadakan bagi mencari kebenaran dan kepastian terhadap kes LIWAT Anwar Ibrahim dan Kes saman beliau terhadap mangsa liwat Saiful Bahari.
Program sholat hajat tersebut belum lagi diputuskan bila dan dimana akan diadakan,namun sumber tersebut mengatakan akan diadakan diSelangor  dengan secepat mungkin.Kemungkinan besar akan diadakan diPWTC.
Jika benar ianya akan diadakan,diminta semua rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian,hadirlah beramai2 kemajlis sholat Hajat tersebut.

(Sholat hajat khas leraikan kes LIWAT)
JIKA selama ini PAS memainkan peranan yang utama didalam mencari kebenaran dan kepastian  sesuatu isu sensasi 'made in PAS" , Pakatan Rakyat berasa bangga kerana ada parti komponennya terutama PAS cuba meleraikan isu tersebut.Namun jalan penyelesian yang dilakukan oleh PAS hanya secara hangat2 tahi ayam.
Pas hanya gemar meyemarakkan lagi bahang sesuatu isu tersebut supaya menjadi lebih menonjol kemata rakyat. Tiada jalan penyelesaian yang konkrit diambil terhadap sesuatu isu yang timbul.
Ini kerana isu tersebut,mereka yang timbulkan dan mereka cuba selesaikannya.Seolah2 merekalah yang mengambil berat terhadap rakyat ! Sendiri buat sendiri selesai....
Jalan mudah bagi PAS menyelesaikan sesuatu isu sensasi mereka , adalah dengan mengadakan SHOLAT HAJAT.Habis semua rakyat dipergunakan untuk tujuan itu.
Tapi sebenarnya,Sholat Hajat itu hanya alasan untuk mengadakan ceramah menghentam kerajaan.Biasanya sebelum sholat hajat diadakan,mereka akan mengadakan ceramah menghentam kerajaan.Ini lah tujuan utama PAS - sambil menyelam minum air ludah DAP.
DAP hanya tersenyum bilamana PAS dan PKR sudah meminum air ludah DAP !

SETUJU SANGAT2 SUPAYA MAJLIS SHOLAT HAJAT TERSEBUT MENJADI KEYATAAN !

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itulah yang paling WAJAR sekali dibuat. Suruh bersumpah tak mau, jom kita buat sembahyang hajat pulak. Bukannya apa. Kita sebagai orang Islam WAJIB berserah pada Allah SWT bila sampai peringkat yang mengelirukan. Rasa-rasa nak pergi ke PWTC walaupun terpaksa naik kapcai saja

Tanpa Nama berkata...

Diminta NGO pro kerajaan yang hendak membuat majlis sholat hajat tersebut mengwar2kan dengan kadar segera.
Tak sabar untuk mengambil bahagian.

BUAT JANGAN TAK BUAT !

wanzal berkata...

BRO, MINTA MEDIA ARUS PERDANA HEBAHKAN MAKLUMAT INI DAN AJAK RAKYAT MALAYSIA BUAT...AKU BETUI2 SERONOK DENGAQ...JANGAN DOK CAKAP SAJA....BEST GILER

blogenstarz berkata...

NGO tersebut dalam perbincangan dengan NGO yang lain.Akan diwar2kan secepat mungkin.
NGO ni cakap serupa bikin.... nantikan pengesahannya !