Khamis, Februari 24, 2011

PAS PUNYA KERJA - ANAK ANGKAT PUN TERANGKAT !

Sekadar ANAK ANGKAT!! Itu jawapan ADUN Perupok apabila gosip mengenai hubungan beliau dengan skandalnya pernah menjadi bualan mulut orang sekeliling terutamanya rakan2 karib. Anak angkat ini dibelai dan ditanggung sepenuhnya oleh ADUN Perupok. Wang belanja usahlah disebut. ADUN Perupok akan membayar hampir kesemua perbelanjaan utama. Ini yang berlaku satu ketika dahulu apabila wanita ini mula2 berkenalan dengan ADUN dari Kelantan ini. Tetapi bisikan syaitan mengatasi segala2 nya. Bak kata Nik Aziz, PAS lebih rela bekerjasama dengan Syaitan daripada bersekongkol dengan UMNO. Gambar di atas telah didedahkan merupakan wanita yang dikatakan telah melakukan zina bersama ADUN Perupok.




Inilah hasil kerjasama bersama syaitan. ZINA!! Perbuatan seorang yang dikenali sebagai ustaz tidak bukanlah penghalang untuk ADUN ini memuaskan nafsunya walaupun dengan menggunakan teknologi sedia ada, MMS. Ianya sudah cukup untuk menaikkan nafsu beliau. Mungkin benar PAS kini sedang akrab bekerjasama dengan Syaitan bagi membunuh UMNO. Inilah agaknya habuan yang diberikan oleh Syaitan apabila PAS berjaya menjatuhkan UMNO di Kelantan.

Tak mengapalah. Lepas ini, berjumpalah dengan Nik Aziz agar dosa2 mu dapat dicuci. Seperti ADUN Selising. Tetapi mungkin Nik Aziz tidak ' cuci' dengan bersih, maka ADUN Selising tetap tertekan lalu beralah untuk meletak jawatan. Ikuti lagi perkembangan SIASATAN KUMPULAN FACEBOOKER NADI RAKYAT MENGENAI PERIHAL SEKS ADUN PERUPOK

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini lah akibat daripada iklan ubat kuat yang banyak diHarakah !